Molempia kun laittaa cetilaria ja pamolia kun laittaa auttaa se hiukan kipuihin. Kipuni ovatkin todella kipeät olleet. Polvista heijastuu se selkääni kokonais valtainen kipu minulla on. Yöllä oli taas todella kipeät nivelet, en tiedä mikä niissä särkee on ne niin kipeät. Toivotaan että cetilar auttaisi kipuihini pikku hiljaa pamolin kanssa.
Cetilar kuluu aika äkkiä hupenee se nopeasti hupaa rasvaa se on siksi sitä käytän vähän pieniä määriä. Nyt haen särkylääkkeen pamolin on tunnit täynnä siihen. Toivotaan että vaikuttaa yhteisvaikutuksella ne kipuihini. On niin kovat kipuni minulla jaloissa ja selässä. Nyt lähden kahville on kahvihetki.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti