Polveni ovat pahassa kunnossa sekä selkäni juontaa polvista kipu selkääni asti. On joskus mennyt polveni ja selkäni rikki puntilla. Ja kipeytyy välillä pahoin nivelet polvet ja selkä. Ovat nivelet pahoin kipeytyneet kävelykin tuottaa tuskaa.
Täytyy mennä näyttämään lääkärille niveleitä jos jotain voisivat tehdä niille. Varmaan keinonivelet ainoat avut on minulle. Näin sanoi hoitaja minulle ettei ole muuta apua enää nivelille.
Yritän nyt kävellä sen minkä pystyn ja pyöräillä, kunhan korjaan pyöräni kasaan. Että pääsen sillä pyöräilemään kunnolla. Hengen ahdistus saisi loppua sydämen syke tasaantua.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti