tiistai 2. kesäkuuta 2026

Oli iltapala ja lääkkeet mitkä minulle turhat ovat ja syön niitä väkisin.

 Otin teetä ja iltapalan sekä lääkkeet. Kevyt lääkitys minulla on paria psyyke lääkettä. Mistä haluan eroon kun ne eivät minulle yhtään sovi. Sydän lääkkeeni suostun syömään en muita, psyyke lääkkeet haluan lopetettavaksi.

Oli äsken myös iltapala leipää teetä ym. Olen pärjännyt paremmin sydänlääkkeellä pitempään. Varmaan kun olen ollut raittiina pitempään. Raittius auttaa minua elämisen makuun ei sydämeni rasitu niin rankasti. Ja sydänlääkkeeni auttaa minua elämisen makuun. Onhan sydämeni ollutkin tiukalla ja vaara tekijöitä paljon.

Nyt käyn nukkumaan ajoissa että saan unta tarpeeksi yöllä. Yritän nukkua normi unet ensi yönä herään aina yöllä yökön kulkemiseen huoneissa. Nukahdan kyllä heti uudestaan sen käynnin jälkeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...