Oli ruoka kello 17 nyt on syöty puurot mehukeitolla oli hyvää ruokaa. Tekisi mieli lähteä ostoksille kaupungille pitäisi työkalu pakki hakea.
Tulee puolustusvoimien kokoontuminen ohimarssi tulee. Komea on tilaisuus paljon on voimaa siellä. Ylpeä täytyy olla suomen puolustus voimista. Jämerän näköistä porukkaa asiansa ajavaa porukkaa. Kyllä siinä saisi olla vihollinen kusessa hyökätessään suomeen. Periksi ei suomalainen sotilas hevillä anna.
Ja se on hyvä ja hienoa pelkoa ei suomalainen sotilas tunne. Meitä on vähän mutta sitäkin tehokkaammin toimimme. Uskokaa vihollinen tänne ei kannata yrittää tulla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti