lauantai 6. kesäkuuta 2026

Oli A-talolla kahvi piparilla otin hunajalla kahvit. Antaa hunaja hyvän maun kahville ja on hunaja terveellistä.

Olen käyttänyt vuosia hunajaa aina kun se on mahdollista. On valkoinen sokeri ihan skeidaa turhaa syötävää. Olen 15 vuotta siedättänyt allergiaani hunajalla ja hyvin tullut toimeen sillä. On allergia pysynyt poissa minusta, ei allergia oireita eikä hengen ahdistusta ole ollut.

Muutenkin olen ollut hunajaa syödessäni paremmassa kunnossa. On minusta hunaja parempaakin kun valkoinen sokeri. Tottumus kysymys on hunajan käyttö. En syö valkoista sokeria kun pakosta ei siitä tykkää yhtään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...