Siksi ihmettelen todella miksi minulle työnnetään psyykelääkkeitä, mitä en tarvitse ja mitä väkisin syön. Olen erittäin hyvässä kunnossa ilman lääkitystä mutta sekopää hoitajat lääkäreineen pakottaa psyyke lääkkeitä syömään. On kyllä perkelettä henkilökunnan kanssa että syyttä minua lääkitsevät. Olen ollut monessa paikassa ilman lääkkeitä ja hyvin pärjännyt.
Kysynpä vaan henkilökunnalta millä oikeudella syyttä myrkyttävät minuakin hullun lääkkeillä. Onhan meillä itsemääräämis oikeus ja minä olen kieltäytynyt lääkkeistä. Kyllä niin saatanasti minua vituttaa myrkyttäjäni. Lääkärit hoitajineen saatanallista sakkia.
Olen verto työntekijä sekä hygienia passin hommasin että voin hoitaa ihmisiä. Hoitokodeissa ja muissa palvelu taloissa. Mitä hyötyä on opiskella ihmisiä hoitamaan, kun paska sakki saa myrkyttää minua kaikella tavalla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti