Nyt odotan kahvia ja ruokailua ostan uuden koneen tämä tietokoneeni pätkii kummasti. Näyttö on outo koneellani pätkii hiireni käyttö. Kohta onkin kahvi ja pulla kello 14 se on. Kaverini tuli kaupasta kello 14 jälkeen ja toi herkkuja.
Kumma on koneeni kun pätkii se kummasti jotain outoa koneellani on. Toi kaveri energia juomia suklaata karkkia. Ym. Kohta onkin välipala kahvia pullaa. On vielä ruoka tänään kello 16.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti