perjantai 5. kesäkuuta 2026

Päivä mennyt ruoka on seuraavaksi. Onkin minulla nälkä kova jo.

 Olen kuluttanut päivää hissun kissun. Lepäillen syöden ja kahvia keitellen. Ostin paketin kahvia kaupasta keitin minulla onkin. Odotan vaan kauppaan pääsyä ostoksille herkkuja tekee mielin. Keitin kahvit Juhla Mocan samettimesta kahvista. On se hyvä kahvi kevyemmän makuista kun tavallinen kahvi.

Varvas vaivaa taas minua hiukan pitkään se onkin ollut hyvänä. Toivotaan nyt ettei enää se ala vaivaamaan minua. Lähden kaupoille kauppa päivänä ostan broilerin rintafileitä on ne herkullisia. Hintaa niillä kyllä on eivät ole ne ihan halpoja. Mutta ostan niitä on ne niin herkullisia. Leipää siihen broilerin kanssa.

Ostan suolaista en herkkuja en niistä välitä. Kyllä onkin makea maistunut minulle karkkia suklaata on mennyt minulla.

Nyt ostan kauppapäivänä suolaista broileria ym.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...