maanantai 15. kesäkuuta 2026

Tarvitsen kovempia lääkkeitä jalkoihini ja selkääni. Ketilar geeliä kun saisin se toimisi hyvin.

 Olisi Ketilar uutta geeliä kipuihini ja vahvaa se varmaan toimisi parhaiten kipuihini. Siihen vielä särkylääkkeitä päälle jotain vahvempaa kun Pamol. Sain eilen sijoituskohteeni sijoitustililleni.

Onhan se parempi  että on rahani sijoitus tililläni käyttöä varten. Saan käyttää sijoitus tiliäni niin paljon kun haluan. Pahus kun särkee niveliä pahoin polvista lähtee ja leviää siitä selkääni.  Täytyy taas siirtää sijoitustililtäni rahaa käyttötililleni ettei pääse se loppumaan. 

Käytän fiksusti tiliäni pikkuhiljaa ettei lopu rahani kesken. Toista tonnia on vielä rahaa minulla sillä pärjään jonkun aikaa. En ostele mitään turhaa kaupasta mässyä en ostele yhtään pientä ruoka tavaraa ostan.

Helpottaa kun sain särkylääkkeen yhden nyt vielä kipugeelin siihen. Alkaisi geeli auttamaan kipuihini, pitäähän kipu geelin auttaa kipuihin on ne niin kovat kivut. Toivotaan nyt että löytyisi kipu geeliä talosta osastolta.

Onhan noita kipu geelejä monenlaisia mutta olen kuullut Ketilarista uutena lääkkeestä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...