tiistai 9. kesäkuuta 2026

Toikin kaksi hoitajaa pari laskua huoneeseeni. Mitä ihmettelin kun ei ollut niissä edes päivämäärä mennyt vanhaksi.

 Mitähän ne meinaa tuomalla laskuja mitkä eivät olleet menneet vanhaksi edes vielä. Yli viikko vielä on niissä aikaa eli outoa on niiden touhut kuulemma korkeammalta taholta tullut käsky. Todella ihmettelin tommoista käytöstä. Mikähän niillä on kiire laskujen kanssa kun on aikaa vielä maksuun.

Selitti hoitajat vaan että korkeammalta taholta on tullut käsky heille. Epäilen vaan sitä eivät voi henkilökunta vaatia laskuja maksuun ennen aikojaan. Onhan nyt maksettu taas vuokra ja apteekin lasku kuukaudeksi. Onhan vuokra maksettava ajallaan että saan asua ja vuokrani. Maksan aina laskuni ajallaan vuokrani ja apteekin laskuni. Hyvä on että pitävät henkilökunta huolen laskuista. Vaikka minäkin kyllä pidän laskuista huoleni.

Olisi minulla sijoitus kohteissani jonkun verran rahaa mutten saa niitä sieltä ulos. En tiedä miksen saa sijoitus kohteistani mitään ulos joku satanen siellä olisi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...