torstai 18. kesäkuuta 2026

Usko toivo ja rakkaus tärkein on rakkaus. Isä poika ja pyhä henki.

 On kyllä ikävää kun en pääse uskovaiseen yhteisöön. Missä jumalan henki olisi läsnä, sitä kaipaan elämästäni. Kyllä elämäni täytyy saada oikeille urille uskovaisten pariin. Miksihän eivät uskovaiset ota yhteyttä minuun. Olen heitä lähestynyt kan- kodin kauttakin. Monia kontakteja olen käyttänyt yrittäessäni heitä tavoitella.

Eikö kunnon uskovaisia yhteisöjä  ole toiminnassa missään. Olen kokenut monia paikkoja mihin en  kyllä halua mennä enää. Niin paljon pahaa kokeneena uskovaisten taholta. Eivät todella ole he uskossa olleet kaikkea muuta kun uskovaisia olivat.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...