On kyllä ikävää kun en pääse uskovaiseen yhteisöön. Missä jumalan henki olisi läsnä, sitä kaipaan elämästäni. Kyllä elämäni täytyy saada oikeille urille uskovaisten pariin. Miksihän eivät uskovaiset ota yhteyttä minuun. Olen heitä lähestynyt kan- kodin kauttakin. Monia kontakteja olen käyttänyt yrittäessäni heitä tavoitella.
Eikö kunnon uskovaisia yhteisöjä ole toiminnassa missään. Olen kokenut monia paikkoja mihin en kyllä halua mennä enää. Niin paljon pahaa kokeneena uskovaisten taholta. Eivät todella ole he uskossa olleet kaikkea muuta kun uskovaisia olivat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti