Tulee liottimien käry käytävälle huoneestaan. Ei ole se kiva ollenkaan pitäisi henkilökunnan se kieltää kokonaan. Onhan talossamme astmaatikkoja allergikkoja ym. Kenellä on hengen ahdistusta pahaakin.
Maalaaminen pitäisi kieltää täysin osastolla öljyväreillä maalaaminen on vaarallista. Käryt ovat pahoja käytävällä haisee ne niin pahoin. Oli koneellani toimintaa ennestään vanha kun kone oli ostin sen koneen vanhana.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti