sunnuntai 21. kesäkuuta 2026

Yksi kaveri maalaa tauluja käytävällämme olevassa huoneessaan. Käry on kova silloin aina.

Tulee liottimien käry käytävälle huoneestaan. Ei ole se kiva ollenkaan pitäisi henkilökunnan se kieltää kokonaan. Onhan talossamme astmaatikkoja allergikkoja ym. Kenellä on hengen ahdistusta pahaakin.

Maalaaminen pitäisi kieltää täysin osastolla öljyväreillä maalaaminen on vaarallista. Käryt ovat pahoja käytävällä haisee ne niin pahoin. Oli koneellani toimintaa ennestään vanha kun kone oli ostin sen koneen vanhana. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...