torstai 6. huhtikuuta 2017

Ensimmäinen iltapäivä paikassa.

Oli hyvä ruokailu. Kun nälissäni olen pyörinyt yötä päivää. En määrätyistä syistä viitsi edes mainita missä olen. Kun on päälleni valehdeltu koko ajan. yrittävät määrätyt tyypit Turkkilaisten ja minun välejäni hämmennellä. Mutta pahastihan tulevat haksahtamaan kun on minulla kunnon sotureita kun muukalaislegioonassa väristä ja uskonnosta välittämättä. Kunnon USKON SOTUREITANI. Ketkä tietävät minkä puolesta taistella.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...