torstai 6. huhtikuuta 2017

Natsin kosto huume pellelle

Tuli juuri uutisissa että vaadittaisiin Kansallissosialistille varmaan pitempää tuomiota. Sen kuulemma huume pellen ?  takia kuka meni varmaan kamojen rohkaisemana pullistelemaan kavereiden eteen. menikö ihan sylkemään partioiden saappaille. Minäkin kiillotin armeijan saappaitani joka päivä junnusta asti. En saatana olisi hyväksynyt että joku nistin perkele ?  jos kaveri sellainen oli näin olen kuullut puhuttavan. Tämä on kaikki tiedusteluni tulosta. Mutta vaatisin kaverin vapauttamista ottaen huomioon  kaikki näkö kohdat. Ja tilanteen herkkyyden huomioiden. Toivon että otetaan analyysini huomioon. olen seurannut asema aukiolla tilanteen kehitystä. Toivon että saan maailmaltakin sympatioita kaverin puolesta. On heidän idealokinsakin otettava huomioon.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...