sunnuntai 23. huhtikuuta 2017

Poikani ja Veljet isineen.

Onhan toi Rankkaakin tekstiä noista nisteistä kun ovat minulle Rakkaita mutta helvetti kun niistä tulee liikaa harmia omalle väelle. Eli ei sääliksi oikein voi panna asioita kun tosiaan liikaa tulee paskaa niistä eiköhän noille ole kuolema helpotus kun mätänevät pystyyn.

Onhan tämä Rankkaakin tekstiä Mutta jos alkaa niiden takia olla oma terveys uhattuna. Ei oikein ole laitaa että pääsevät paskat kun koirat veräjästä. Kun meitä kunnon ihmisiäkin on ketkä yrittävät viedä yhteiskuntaa eteenpäin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...