sunnuntai 23. huhtikuuta 2017

Yö kyöpeli.

Huomenta tai yötä , Heräsin äsken melko levänneenä. Herätys siis oli kello neljä suunnilleen. Aloin syömään Mysliä vedellä kun loppui proteiini maito. On tehot taas palanneet kunhan saan lepoa ja ravintoa. Meinasin tehdä Feltin pyörästäni rikosilmoituksen ja miksei siitä toisestakin Minkä saatana kaveri hävitti tai jätti johonkin kai se kamoihin sen vaihtoi epäilen vaan kovasti. Kun tietää minulle omat pyöräni niin tärkeäksi. Nainen  saatana piipitti että vasikoin kaverin mitä tuollaiselle paskalle voi tehdä. Ykköspäälliköitä lyö päähän jollan kovalla ja vapaana pyörii kysynpä vaan missä mennään.

Kenen paskan suojeluksessa tuollaiset ovat ei minun jengiini kyllä kuulu nistin paskat kun omilta syö ja varastaa. Oman Pesän likaajia ei voi yhteenkään nistiin luottaa skitsoja paskoja. Meni esikatseluun kirjoitukseni. Panen tämän nyt lähtemään ja jatkan sitten kun tulee fiilis ja asiaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...