On vielä niin pimeä etten ihan vielä ulos lähde odotan päivän valkenemista. Täytyy eilistä puhetta pitää että aamusta ulos, jo päänsärkyjen takia täytyy ulkoilla. Minulla on ollutkin pää kipeä muutaman kerran ja ulkoilulla saanut sen pois. Toki olen joutunut ottamaan Pamol säkylääkkeen pari kertaa päänsärkyyn.
Heräsin aamusta kello 7,30 eli hyvään aikaan ja siitä kello 8 aamupalalle oli puuroa leipää juustolla ja tytinällä sekä kahvi mitä join puoli kuppia olen sitä juonutkin vaan puolta kuppia pitempään en niin kahvin ystävä ole. Kun hakkasi verenpaineeni Attendo nikinmäen hoitopaikassa pilviin. Mutta siellä johtui mätäneväsät Fisteli potilaasta kenen viereen minut laitettiin sairastamaan. Ja senkin tiedän tarkkaan että johtui se sairastumiseni Fisteli kaverista kun kaveri lähti talosta normalisoitui paineeni mitkä hakkasivatkin sen ollessa viereisessä huoneessa ihan kattoon. Onneksi oli uskovainen hoitaja Korson terveys asemalla kenen kanssa heti synkkasi ja sekin ihmetteli sairastuttamistani. Se tajusi heti jotain outoa olevan Attendon touhuissa pirun talo oli muutenkin se paikka lukekaa aikasemmista kirjoituksistani on siellä juttua siitä pirun paikasta.
Ihan kiduttivat minua siellä Attendo Nikinmäki painakaa mieleen paikka. Oli siellä kauhea henkilökunta sairaita päästään olivat siellä henkilökunta. Ei muuten voi noin kauhaita olla mutta kun johtaja oli samaa kaliberia ei voinut henkilökunnaltakaan vaatia enempää. Lukekaa hyvät ihmiset mitä olen siitä pirun paikastakin kirjoitellut en jaksa itseäni toistaa. Mutta jos on tuommoisia hoitopaikkoja täytyyhän hyvien ihmisten tehdä niille jotain. On hirveetä kun itse joudutte tuommoisiin paikkoihin hoitoon. Silloin kyllä mietitte miksei Kai poikaa kuultu ajoissa.
Kyllä niin ihmettelen Suomen touhuja miksei ole uskovaisia hoitajia kuolemaa tekevien paikoissa. Olisi silloin JUMALAN HENKI AINA LÄSNÄ. Olen ihmetellyt miksei uskovaiset hoitajat lähde alalle kun ei ole ketään uskovaista hoitajaa sattunut kohdalle muuta kun kerran Korson terveysasemalla.
Kyllä uskovaiset hoitajat tekevät JUMALAN ARMOSTA TÖITÄÄN Kai niitä joissakin hoitopaikoissa on uskoisin niin kun JUMALAN JOHDATUKSESTA TÖITÄÄN TEKEVÄT.
Nyt odotan kun päivä valkenee että päsen ulkoilemaan toki tekisi mieli vielä nukkua valosaan asti. Kun on ihan pimeetä ulkona en viitsi sinne vielä lähteä pimeyteen.
Jotainhan tässäkin talossa on outoa kun sanoivat Jounin huoneessa olleen hometta mutta putsasivat sen vessan muttei home sillä lähde. Ja minulla on väsymystä ja kummaa mustaa räkää tulee kurkustani kun saa räkiä hiukan nieluani. Eli voi jotain outoa olla talossa, ihmettelen kun olen sanonut terveystarkastajan kutsumisesta taloon. Olen sanonut potilaille että olen yksin taas ihan kusessa jos alan puhumaan asiasta mikä koskee kaikkia, meinaavat hoitajat että risaan jos pidän ääntä talon homeesta jos sitä nyt on.
Näky kävely ryhmä lähtevän lenkille Hannukin moikkasi ikkunasta hyvä että menee Hannukin lenkille. Minäkin lähden kohta ulkoilemaan menen pitemmän lenkin kun ryhmä. Kumma kun eivöt ole minua pyytäneet ryhmään mukaan minä menen sitten kun minulle sopii lenkki.
Huono homma kun ei Heidiä näy töissään kun teki taas minulle oharit kun lähti lomilla eikä laittanut selvitys pyyntöäni menemään Kelaan. Ei puhunut se mitään lomille lähdöstään ja oli se jo kolmas kerta kun jäi se lomille. Kummallista touhua sossultamme ei normaalia lintsaa töistään selittää se kiireillä. Mutta on minun asiani kiireellisyydessä ykkösenä kun lankeaa laskut maksettavaksi eikä rahani riitä niihin. Olemmehan saaneet kyllä paperini menemään Kelaan ja Sossuihin mutta viiveellä ja minut jättää sossumme aina epätietoisuuteen kun lähtee lomille ja jää siksi aikaa aina hakemukseni seisomaan.
Toivotaan nyt että tulee ajoissa töihin kun on tuossa selvityspyynnössä 30 vuorokautta aikaa valittaa. Ja pitäähän minun jostain saada rahaa laskuihini
Vedin stepperiä tässä välissä samalla kun vein roskani tein pari sarjaa hengästymisiin asti sillä. On tehokas toi Stepperi kun hengästyy sillä niin äkkiä. Vedän melkein joka päivä silläkin vetoja on se niin tehokas tulee hengästyminen sillä niin äkkiä. Voittaa se kävely lenkin kun siinä on vastusta niin paljon käsille ja jaloille.
Nyt alan valmistautumaan ulkoiluun siellä vielä vedot ylämäkiä ja reipasta kävelyä siinä onkin taas aamuselle jumppaa. On tuosta rinnasta taas vasemmalta puolelta hiukan kipeä rintani voi olla punnerruksista. On ennenkin ollut samanlaista kipua minulla rinnassa samassa kohdassa.
Jokohan toi vatsani olisi rauhoittunut että voin ulkoilemaan lähteä kun toi kympin Olantsapiini voi vaikuttaa vatsani toimintaan. On sillä kumma vaikutus ainakin isommilla määrillä se vetää ihan ummelle ja toimii sitten miten sattuu. Tuleekohan lääkärimme tällä viikolla töihin pitää minun päästä sen vastaanotolle että saan tuon kympin Olantsapiininkin lopetukseen. En usko että on siinä mitään vaikeuksia kun lopetti se viimeksikin noi 1500 milliä Deprakinea ja 20 milliä Olantsapiinia ihan heti kun siitäs ille puhuin. No niin nyt ulkoilemaan palataan kirjoituksiin myöhemmin.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Alfa ja Omega
Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.
Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...
-
Hyvin meni nukkuen yö hiljasuutteen asti. Menin nessille mikä ei maistunut kun ei ollut edes maitoa. Olen puhunut porukalle että vaatisimme...
-
Menin nakkikioskille illalla myöhään puhutin myyjää Hilleviä kuka olisi sopinut minulle ikänsä puolesta äidiksi. Antoi Hillevi minulle pime...
-
Kaiken alku Ollakko vai eikö olla siinäpä kerrassaan kysymystä. Muna vai kana iäisyys kysymys. On vaikea aloittaa tarinaani tämän pitkän maa...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti