keskiviikko 3. tammikuuta 2018

Rahani panin menemään huume hörhöille jäi vaatteeni ja kenkäni. Nyt risat lenkkarit ainoat kenkäni. Lenkillä käynti.

Kyllä on touhua niin paljon panin rahaa menemään hyväntekeväisyyteen ja nyt kuljen itse risoissa kengissä. Sari hoitaja sanoi äsken kun sanoin etten voi lähteä pitkälle kun kengäni ovat niin rikki sanoi Sari että on yrittänyt saada minulle lahjoitus kenkiä. Sanoin että pakko minun on likistää lasku rahoistani sen verran että ehjät kengät saan.

Löi kummasti nettiyhteyden katki äsken onneksi palasi se heti eikä hävinnyt tekstini minkä ehdin kirjoittaa.

Kävin heittämässä puhumani happihyppelyn juoksin pienen lenkin tuossa kävelytiellä. En pitkää lenkkiä tehnyt muutaman kilometrin mutta siitä se lähtee taas kun nyt saan ehjät kengät millä voi sitten kunnon lenkkejä tehdä. On ikävä kun menee kiviä kenkiin kun rikki ovat pahasti.

Olihan siinä rahaa viime vuonna panna haisemaan nyt en saa edes vaatteita. Minulle kuuluisi kaikki valtiolta Kelalta ja Sossuista kun niin paljon hyvää olen tehnyt auttanut huume kavereita kaikella tavalla ei tarvinnut niiden ryöstää ja varastaa. Ostin  vaatteita ,tabletin, pyörän kaikki ruuat tarjosin tupakat kaljat viinat ja toki käyttivät minua hyväkseen ostaessaan huumeita mihin tiesivät etten rahaa suoraan anna.

Kysyin Sarilta punttisali vuoroa ei sanonut toi mitään siihen. Helvetti mikä tauko tullut puntilta yhdeksän kuukauteen käynyt vaan pari kertaa puntilla toki treenaan sellijumppaa melkein joka päivä sillä saa kyllä pidettyä kuntoaan yllä. Lenkit siihen päälle kyllä kuntoni on aika rautaa. Mutta se vaatisi tällä kropalla ja päällä kuntosali treeniä, on kun kipeä kun ei salille ole varaa mennä.

Kohta onkin sitten taas ruoka 50 minuuttia vielä siihen on aikaa, mitähän saadaan ruokana tulisi joku kevyt ruoka Broileria olisi se kevyttä.

Näky jengi tulevan jo kaupoilta olivatkin melko kauan siellä mutta kun on niin huonokuntoista tyyppiä mukana eivät pääse kunnolla liikkumaan kestää siinä.

Huomenna onkin sitten toisen ryhmän vuoro mennä kaupoille mihin minäkin pyrin mukaan vetoan risoihin kenkiini etten voi niillä kävellä. Kun meinaavat että olen niin hyvässä kunnossa että pitäisi minun mennä kävellen tai niin kun teen juoksen osan matkasta tekee se lenkki kaupalle niin hyvää. Alkuun kävin melkein joka päivä kaupoilla kävellen oli se hyvää liikuntaa. Mutta nyt on se ote lipsunut toki käyn pienillä lenkeillä silloin tällöin. Tulisi nyt ruoka ei sen puoleen  ole kyllä yhtään minulla nälkä mutta on se ruokailu semmoinen kohokohta talossa jos pienen annoksen taas ottaisi. Olen syönyt pieniä annoksia koko ajan mutta on pikkanen keskivartalo lihavuus minulla ollut mistä kyllä eroon yritän lenkkeilemällä ja vähän syömällä. Kun olikin minulla hyvä paino kun taloon tulin toki massaa oli lähtenyt muutenkin. Painoin noin 90 kiloa silloin tullessani mutta olinkin ollut huonolla ruualla ja liikkunut paljon.

Voisi ollakkin tuollainen 90 kiloa täyttä lihasta hyväkin paino minulle kevyempi olo silloin olisi en kyllä tunne tässä reilussa sadassa kilossakaan olevan yhtään liikaa kun on lihasmassaa aika hyvin minulla. Katsotaan nyt jos saan tuonne kylän salille tehtyä jonkun diilin ja pääsisin treenaamaan kolmekin kertaa viikossa kyllä sillä äkkiä kunto kohenisi ja tulokset myöskin.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...