perjantai 12. tammikuuta 2018

Kyllä niin ottaa päähän H.K. ohi vetämiä perintö rahojani kenen kanssa sitten ovatkaan tilisiirroilla saaneetkin vedettyä ohi rahojani.

Eipä ole tullut Rotta H.K. yhtään suoritusta tililleni vaikka tilitietoni sille olen laittanut.  Tuomio sille ja kavereilleen pitää saada päälle ja muillekkin minulle paskaa tehneille. Eli minua kopauttaneille ja nuoruuden tutulle. Helvetti jos kamoista ovat noin sekasin että minua kopauttivat ei sitä voi anteeksi antaa ei tarvitse huumeita vetää jos sekoaa niistä ja harhoissaan on.

Toivotaan että Rotat lukevat tekstini ja tietävät pelätä . Kun ei tummoinen ole anteeksi annettavaa ja ei ole mikään lieventävä asia jos kamoissaan ovat olleet. H.K. nyt on vaan tavallinen juoppo, pahinta se oli kun yritti se saada Keravan paska lössiä päälleni. Vittu mitä paskoja onkaan elämässäni ja aiheuttaneet pahaa niin paljon minulle. Kyllä minun pitää saada jotain kohta aikaiseksi noiden Rottien suhteen luulevat saastat olevansa turvassa, mutta joku iskee kun vähiten sitä odottavat. Ei minua lahjaksi lyödä päähän millään astalolla on tuomio nuoruuden kaverillanikin jos se oli asialla. En anteeksi anna koskaan noille saastoille ketkä minulla paskaa tekivät on turha selittää huumeitten syyksi ei kukaan täyspäinen käytä huumeita. Siinähän touhuavat huumeidensa kansa kunhan eivät minulle paskaa tee käyttäjät ja diilerit. Ajauduin pakosti käyttäjien sekaan kun ei ollut minulla omaa asuntoa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...