perjantai 12. tammikuuta 2018

Nukkuen illasta nyt virkeänä pystyyn kello 22,35. Ei väsytä nyt enään yhtään kun menin nukkumaan klo, 21,10

Kummasti hävisi väsymykseni reilulla tunnin unella ei vaan väsytä nyt enään yhtään. Mutta kyllä menen tänään ajoissa nukkumaan hetken kirjoittelen ja sitten unta kaaliin. Kummasti onkin tänään väsyttänyt kun nukuin pitkälle päivään ja nytkin aikasin nukkumaan.

Näkisi taas kunnon kivoja unia tulee vaan noita kuolleita kavereitani unessani vastaan. Kummallista että niistä olen alkanut unta näkemään, monesta kuolleesta kaveristani olen nähnyt unta.Mustalais Matti ja Kalle menivät viimeksi voisi Matin veljelle Roopelle soittaa ja kysyä kuulumisia onko sen raittius kestänyt. Voisi kysyä myös mustalaisesta kuka oli Nyyskyn mukana kun minua kopauttivat päähän jollain astalolla Hyrylän murjussa. Helvetti selvisivät rotat kun eivät yöllä tulleet enään takasin mörskään kun ison puukkoni kanssa niitä odottelin koko yön.

Mustalais Roope on lapsuuden kavereitani niin kun oli edesmennyt Mattikin kuka juuri kuoli vähän aikaa sitten. Syöpä vei Matinkin ja Kalle samalla lailla oli Kallekin nuoruuden kavereitani ja koulukaverini. Ihmettelen tosiaan kun eivät hautajaisiin kutsuneet ei Kallen muija Anu ottanut edes yhteyttä minuun vaikka Tenu Jussiinkin oli ottanut yhteyttä, Jussilta sainkin kuulla Kallen kuolemasta kummasti vaan tiemme erkanivat kavereista matkan varrella. Vaikka läheisiä oltiin nuoresta asti koulu kavereita Kallenkin kanssa mutta niin vaan sen tiet erkanivat minusta.

Katsotaan nyt kenestä kuolleesta kaveristani seuraavaksi näen unta. Penasta nähty uni oli niin todellinen. Arska siitäkin paukutti pitkän tuomion hullujen huoneissa, no toivotaan ettei jättänyt ihmeempää vaivaa Arskan pääkoppaan. Kyllä se psyykettä koettelee tuommoinen reissu heitellä, hyvä että koki Arska rakkauden ihanan naisen kanssa kyllä Rakkaus tekee hyvää meikäläisille. Minä olen unohtanut miltä rakkaus tuntuu en tunne kun PYHÄÄ VIHAA KAIKKIA KOHTAAN. Minua on niin paljon kidutettu sadististen hoitajien taholta ja lääkäreiden ettei voi Rakkutta tuntea ja kokea.

Vihaa vihaa sitä koen ja tartutan muihinkin poikani mätäännyttävät muita myrkyillään se on sitä karman lakia, kun minun elämäni on pilattu minäkin pilaan kaikkien elämän. KARMAN LAKI TOTEUTUU JATKUVASTI TAPAHTUU PAHAA MAAILMASSA. VIHAA JA KOSTOA SILLÄ JAKSAN ELÄÄ PÄIVÄSTÄ TOISEEN. MITÄ ENEMMÄN SATTUU PAHAA MAAILMASSA SITÄ ENEMMÄN NAUTIN JA JAKSAN TAISTELLA. JOKU PITÄÄ MINUA PAHANA JA KAUHEANA MUTTA SOPII MIETTIÄ MIKSI ELÄMÄNI ON PILATTU SYYTTÄ LUSIN VUOSIA PAHIMMISSA PAIKOISSA. RAHANI PANIN MENEMÄÄN HUUMEIDEN KÄYTTÄJIEN KANSSA RAHOITTAEN HEIDÄN TOUHUJAAN ELÄTTÄEN HEITÄ.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...