lauantai 5. toukokuuta 2018

Harmi kun en osaa tuoda esiin Blogiani olin hetken vissiin Googlessa ja heti tuli käyntejä sivuilleni. Olen kysynyt henkilökunnalta apua koneeni kanssa mutta eivät oikein tunnu haluavan auttaa. Ei mikään mene jakeluun jos joku hoitaja konettani naputtelee ei siinä ehdi mukaan hommaan millään.

Katsoin hetken lätkää Suomi vastaan Etelä- Korea, Suomi johtaa ainakin äsken vielä 4-1 Koreaa vastaan. En niin oikein jaksa innostua, harmittaa vaan niin paljon tämmöinen pelleily näiden saatanoiden kanssa. Kun pikkasen sohaisin muurahaispesää niin kun sanoi Karikin kun sekin vietiin Poliisin ollessa mukana hoitajien saatanoiden paskan puhumisissa. 

Kun olin vuoden kipeä nenäverenvuotoa mikä tuli suuhun enemmän kun nenästä. Honkkeli Heidi hoitajaa olevinaan joku limupullo takataskussa kun jollain jätkällä katseli se vierestä kun en pystynyt oikein puhumaan. No tilasi Ambulanssin kyselivät Heidiltä juomisestani ja sairauksistani. Selitti honkkeli jotain saatanan skitsoaffektia. Mikähän perkele sekin on ja mitä sillä on tekemistä nenäverenvuodon kanssa.

Matti hoitaja sanoi suoraan että Jounin huoneesta löytyi hometta mitä pintapesulla pesivät pois kaverini kyllä sanoi ettei se pintapesulla lähde vaan vaatii alustan mistä kasvaa home. Puhutin uutta keittäjää missä Taru on ja mikä sitä vaivaa. Kun heti kysyin Tarulta kun tulin taloon mikä sillä on kun nenän alusta oli tytöllä ihan punainen. Sanoi Taru että on hänellä jotain talossa ollessaan. Osasin heti yhdistää Jounin huoneen homeen pesuun asian.

No tuli Tiina hoitsu heti selittämään siihen väliin kun uusi keittäjä sanoi että on hänelläkin outo tunne nenässä. Sanoin että siitä minullakin se alkoi, Tiina tuli siihen selittämään ettei uusi keittäjä silloin ollut talossa. No annas olla kun puhutin Tiinaa paljastihan sekin itsensä ja sanoi etteivät uskalla tilata Terveystarkastajaa taloon kun pelkäävät kiinteistön omistajaa.

Kummasti oltiin kävelemässä porukan kanssa ja puhutin Nina hoitajaa sanoi se että joudutaan poraamaan seiniin ja lattiaan reikiä mistä tutkivat hometta. Sanoin että tiedän ihan tarkkaan kun isäni asunnon naapurissa oli vesivahinko joutuivat meidänkin puolelta muistaakseni poraamaan lattiaan reikiä. En nyt niin tarkkaan sitä muista. Mutta naapurin kämppää joutuivat pitkään isoilla lämmitin puhaltimilla vissiin kuivaamaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...