Oli tosiaan hyvä iltapala taas kerran. Kysyin keittiön tytöltä mitä oli kun maksapasteijaa mutta oli kasvisruokailijalle eli minulle, oli kuulemma jotain Tofusta tehtyä todella hyvää.
Kyllä täytyy jostain Protskut saada, Tofu on siihen ihan hyvää. On kondikseni aina vaan parempi kun lihan olen jättänyt melkein pois ruuastani. En tiedä viitsinkö syödä enään edes naudanlihaa.
Joku sanoo minulle että älä syö ja tapa mitään luotua. En astu metsässä edes muurahaisen päälle näen kaiken elävän.
En tiedä miten näen ja kuulen kaiken erilailla kun muut. Muistiani ihmettelee monet sanon vaan että olen varmaan juonut niin paljon. Monet ovat sanoneet miksi tarjoat Keravalla porukoille vaikket itse ole siellä saanut kun paskaa ottaa vastaan.
Autoani sotkettiin, kiviä renkaiden alle kerran oli vedetty liimaa tuulilasiin sain onneksi asetonilla sen pois. Kerran meni jalkani ihmeellisesti ihan punaiseksi ja turposivat hirveästi jalkaterät.
TULI ENKELI POIKANI ,MATTI OKSANEN SUNNUNTAI AAMULLA ASUNNOLLENI JA SANOI ETTÄ NYT LÄHDETÄÄN RIENTOIHIN. KUN OLI MATTI SYNTYNYT 30.3. 1958 JA MINÄ 30.3.1956 ELI PARI VUOTTA EROTTI MEIDÄT. MATTI KUOLI JUURI HILJATTAIN RAUHAN PÄIVÄNÄ.
Menin kaverini kyydissä Tervariin silloin hoitivat asian jouduin punkkaan alkoi vuolemaan skalpilla jalkapohjiani mitä lie niissä oli. Sitten himaan kepeillä jouduin hakemaan Instrusta putkisukkia ja pesin monesti jalkani päivässä ja rasvasin niitä. No tytötkin tervarissa pesivät ja rasvasivat jalkojani. No helvetti heittivät Peijakseen Psykiosastolle ajatelkaa jalat pois pelistä ja siitä Psykille onko ihan oikein.
No siitä isäni kyydissä Prismaan sanoin faijalleni että hae 46 Reino tossut ne menivät jalkaani. No ajoin autollani uimalankujalle sijaitsevalle asunolleni. Onnuin yläkerroksen ovelleni.
Helvetti oli joku mulkku tai mulkut rikkoneet postilaatikon. Onnuin takasin autolleni otin ison rattiraudan ja ajattelin että nyt selvitetään kenen asioilla liikkuvat. Onnuin ovelle ja riuhtasin oveni auki ei ollutkaan ketään sisällä. Ei mitään viety eikä rikottu, ihan kun vaan päätäni joku olisi halunnut rassata.
Kummallista touhua ennen riitti kun sanoi että linnassa tavataan olisivat kyrvät keravalta olleet kanssani niin kusessa linnoissa. Kun Heino oli päälikköä sen aikasessa vankeinhoitolaitoksessa isäni ainakin sanoi pitikö sitten paikkansa tai ei että olisi Heino ollut sukulaisiamme.
Olihan lautamiehenä Kellokosken kavereita sen aikasen siskoni miehen Seppo Kyanderin isä Erkki Kyander. Ja opettajamme Matti Oksanen ei enkelipoikani Matti vaan johtaja opettaja saman niminen.
Panivathan meidät tutut opettajat kasvamaan kun miesten taloon passittivat meidät. Nyt katson mikä on lääkkeideni kohtalo kun en mitään mielelläni syö. Haluavat koneeni kansliaan että nukkuisin olen sanonut että nukun silloin kun väsyttää. Ja kun minulle tulee Profetaalisia unia yöllä mieleen, on mukava niistä kirjoitella kun en muista aamusta mitä olen kirjoitellut.
Siksi on mukava ne yöllä jo saada nippuun kirjoittaen. Nyt odotan että tulee joku hakemaan minua lääkkeille. Yrittävät tehdä minusta taas Zompia kun ei minulle mikään lääke käy.
lauantai 5. toukokuuta 2018
Ruuat kun paremmissa hotelleissa ja ravintoloissa täällä. Kyllä nukun hyvin täällä kun isoja vartijoita pyörii talossa. Vanhassa paikassa on vaan pari muijaa yötä vasten sanoin kerran että tuli autolla lössi pihaan ja lähti ajamaan talon taakse mistä ei pääse mihinkään. Otin puhelimeni käteen ja panin valot kämppääni lähtivät vetämään porukka. Sanoin asiasta Tiina hoitajallekkin sanoi toi vaan että onhan ovessa lukko vittu onko noin nuija vai eikö välitä yhtään kun ei itse tee yötöitä. Niinkun piripäitä lukot pitelisi.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Alfa ja Omega
On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.
Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...
-
Hyvin meni nukkuen yö hiljasuutteen asti. Menin nessille mikä ei maistunut kun ei ollut edes maitoa. Olen puhunut porukalle että vaatisimme...
-
Menin nakkikioskille illalla myöhään puhutin myyjää Hilleviä kuka olisi sopinut minulle ikänsä puolesta äidiksi. Antoi Hillevi minulle pime...
-
Kaiken alku Ollakko vai eikö olla siinäpä kerrassaan kysymystä. Muna vai kana iäisyys kysymys. On vaikea aloittaa tarinaani tämän pitkän maa...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti