keskiviikko 9. toukokuuta 2018

Hoitajien tekemillä raporteilleko mennään. Kun ei niille mene mikään jakeluun. Hometta eivät uskalla tutkituttaa kun kuulemma pelkäävät kiinteistön omistajaa.

Minäkin olin vuoden kipeä, ja pesivät jo tullessani taloon Jounin huoneesta kuulemma hometta. Tiesi Matti hoitaja siitä puhua..Tiina hoitajaa jouduin puhuttamaan aika kauan ennenkun paljasti että pelkäävät kiinteistön omistajaa.

Nina sanoi Ulkoilussa ettenhän puhu mitään kun lähden talosta.  Kummasti minut järjestettiin pois talosta Lohjan sairaalaan juuri piti ole Matin ja Maritan eläkkeelle jäämisen juhlat. Aika outoa käytöstä pelkäsivätköhän että otan epäkohdat käsittelyyn porukan ollessa koolla.

Kai siellä oli vieratakin että pelkäsivät paljastuksiani, ei muuta voinut olla kun on Hannultakinv viety ihan aloitekyky.

Onneksi Nuoriso tajuaa että on Keravan kirkossakin Piru pappi niin sanotusti. Puhuin nuorille kun meillä oli vuosia. Oliko nyt suntio tai siuntio Riston Isä oli kyseisissä viroissa oli Risto poikansa meillä televisio huollossa. Meinasi Risto jatkaa isänsä jalanjäljissä mutta lähtikin muulle uralle. Oli aina ohjelmaa silloin käytiin seurakuntatalolla oli sauna ja keskustelua ja pientä purtavaa muistaakseni. Nyt ei ollut edes kirkossa mitään toimintaa JOULUNA. Yksin sain JOULUA VIETTÄÄ. Jatkan kirjoittelua myöhemmin kun työtävät väkisin semmoisia myrkkyjä ettei pysty kommunikoimaan ihmisten kanssa mutta parhaani yritän. Yritän huijata aamulääkkeen otossa kun yritävät kaikella tavalla estää minua ihmisiin yhteyksiä pitämästä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...