keskiviikko 9. toukokuuta 2018

Helvetti mikä käärmeiden yö. Vaikken ottanut kun yhden Depraginen ja yhden Olantsapiinin huijasin loput. Mutta yö oli silti kauhea,

Heräsin kello 4,30 aika hyvin nukkuneena, helvetti yrittävät estää minua kirjoittelemastakin työntäessään minut tuommosia myrkkyjään etten pysty Kommunikoimaan maailman kanssa.

Siltä ainakin tuntuu kun on kirjoittaminen niin vaikeata, ja pää kun Haminan kaupunki niin sanotusti. Jatkan tätä kirjoittelua paremalla ajalla. Ei tästä nyt tule hevonvittua. Palataan rakkaat lukijani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...