torstai 10. toukokuuta 2018

Huomenta lukijani hienoa että saan näinkin paljon sympatioita ymäri maailman. Jos nämä Suomalaiset myrkyttäjäni saataisiin viimein kuriin.

Oli taas käärmeiden yö, vaikken murtanut kun yhdestä Deprakinesta vajaan Tabletin ja otin yhden Olantsapiinin. Eivät minulle kyseiset lääkkeet sovi ollenkaan, minkä olen kyllä tuonut henkilökunalle tiedoksi.  Selittävät vaan hoitajat että on se lääkärin määräyksestä.

Kumma vaan kun viimeksi lohjan psykiosastolla ei lääkäri paljon edes keskustellut minun kanssani vaan meni hoitajien raporttejen mukaan. Ja ihan sen mukaan teki Diagnoosejaan, sairasta touhua heillä.

Yritin jotain puhua lääkärille kenen nimikin oli jo enteellinen Paul Biri, muttei toi kuunnellut kun omaa ääntään.  Amfetamiini on katukieleltään piri olikohan joku ennen lääkärin nimikin. Kun minä yritän kaikkeni saadakseni jengiä kuiville. Ja Biri määrää lääkärin määräyksestä minullekkin hullun lääkettä. Ja pitäisi vielä hakea kolmenviikon välein joku saatanan piikki.

No annas olla oli Sari kenen sukunimeä en ole saanut selville, aamusta lääkkeiden jaossa. Sanoin sille ääliölle että lopetettiin minulta Asa Ratiofarm nenäverevuodon takia on se sama kun asperiini verenohennukseen minulle tarkoitettu. Ja nyt työntää Sari taas sitä minulle, kysyin ääliöltä selittää sekopää vaan että lääkärin määräyksestä.

Kysyin miten oli mahdollista että Lohjan Psykiosasotolla ei Paul Biri minua haastatellut yhtään vaan vissiin ääliöden hoitajein raporttejen mukaan mentiin.

Mikä on todella vaarallista ei kenestäkään saisi mitään takanapäin puhua mitään, kun ei yhtään ihmistä tunneta. Jatkan tarinaani kunhan lähtee lääkehöyryt päästäni kun yrittävät kaikella tapaa estää yhteydenpitoni ulkomaailmaan etteivät paljastu nämä paskan teosta . Tyhmyydestä sakotetaan sanotaan meilläpäin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...