perjantai 11. toukokuuta 2018

Pakottivat Mengelen Kätyri Hoitajat minut ottamaan lääkkeet aamusta siitä alkoikin sekopää oloni. Eija ihmetteli mikä on suussani sanoin että tahallaan työntävät minuun sellaisia lääkkeitä etten pysty kommunikoimaan ihmisten kanssa.

 Sanoin Sari ääliö hoitajalle miksi minuun työntää myrkkyjään. Mitä en tarvitse sanoo Ääliö vaan minulle että lääkäri määrää. Olen sanonut näille että olette pahempia kun sadisti lääkäri kuka tahallaan ihmisten elämää pilaa.

Työntäisivät toisiin miksi minuun kun terve olen. Ihmettlein tämänkin talon touhuja kun olin vuoden kipeä ja hometta löytynyt meidän kerroksesta eivätkä kuulemma uskaltaneet tutkituttaa asiaa.

Yksisuntoinen yski ja köhi en ole kuullut vuoden flussasta. Nina hoitajaa puhutin ulkoilussa sanoi se suoraan että joudutaan siinä poraamaan seiniä jos hometta etsii. Ja miten Tiina hoitsukin paljastikin kun sitä puhutin.

 Sano sekin suoraan että ovat meinanneet kutsua terveystarkastajan taloon, mutta kuulemma pelkäävät kiinteistön omistajaa. Ja helvetti ovat nämä olevinaan sisarhento valkoisia. Kaikkea muuta ovatkin mustia enkeleitä monet ainakin.

Puhuin Yhdelle kuka oli tuuraamassa HIRVIÖ PAIKASSA ATTENDO NIKINMÄEN PAIKASSA. Puhuin ääliölle että mitenhän paljon valelääkäri Laihon tappaneen vanhuksiamme. Sanoi saasta hoitjaa olevinaan kuka vaan rahan takia hommia kuulemma tekee että on siellä sellainen HIERARGIA SAIRAALASSA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...