keskiviikko 9. toukokuuta 2018

Kello on 19. 37 odotan kauhulla lääkkeiden jakoa kun on minulle määrätty 2000 milliä Depraginea ja vissiin 20 milliä Olantsapiinia. Mitkä eivätminulle sovi ihan vääryydellä ne on minulle määrätty..

 Minua ei ole vaivannut mikään, olen alkanut vaan ääntä pitämään kaikesta paskasta mitä olen nähnyt ja kokenut määrätyissä hoitopaikoissa.Kun sanoi täälläkin Matti hoitaja kuka juuri jäi eläkkeelle että pesivät Jounin huoneesta hometta.

Kysyin monesti onko terveystarkastaja käynyt tutkimassa homeen kun minäkin olin pitkään kipeä. Alkoi minullakin nenä oireilla ja siitä paheni, tuli kerran verta niin paljon suuhun vielä että pelästyin itsekkin. No sain hyytymään itse vuodon mutta kun seuraavana päivänä olin syömässä alkoi vuoto uudestaan.

No joutuivat ihan Ambulanssin pyytämään paikalle. Saivat verevuodon loppumaan honkkeli talon hoitaja vaan katseli tyhmänä pullo takataskussa ei pannut tikkua ristiin asian eteen. Nyt lähden iltapalalle jos saan huijattua lääkkeeni kanssa jos yhden ottaisi Debrakinea ja yden Olantsapiinin. Voi olla se vaikeata taas kerran jos kyttäävät minua menee vaan taas yöunet jos ne otan.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...