Voi vitun vittu tota sun idioottimaisuutta pelleiletkö vaan kanssani vai oletko todella noin tyhmä ja torvi. Vaikka rautalangasta sinulle vääntää ei tyhmempää ole minulla kaverina kun sinä olet. Nupin kanssa vaihdoimme ajatuksella mielipiteitä, mutta Nupin eli Arton kanssa ollaankin lusittu luokkiin mitä sinä et ole olet todella täysi nolla miksi isäsi taisi sinut sanoa. Vai Faija sanoi minua jänishousuksi mene sinä yksin ajamaan enduro poluille ja Crossia yksin eli ei apua jos sattuu jotain. On tämä teksti kopio meileistä tutulleni.
Miten sinä kun rohkea olet olisitko yksin ruuvannut talvellakin antenneja kovissa pakkasissa pahoillakin katoilla. Luin ikkunan pesusta kyllähän siinä liksakin juoksee.
Miten sinä kun rohkea olet olisitko yksin ruuvannut talvellakin antenneja kovissa pakkasissa pahoillakin katoilla. Luin ikkunan pesusta kyllähän siinä liksakin juoksee.
Mutta en voisi tyhmemmästä maksaa jollekkin kun ennen äitini kanssa pestiin ikkunat asunnostamme. Kun on se minusta niin helvetin turhaa hommaa joku saatanan ikkunan pesu. Kun minulle on ihan sama onko se paskanen vai ei. On helppo sisältä pyyhkäistä ikkuna puhtaaksi.
Mutta jos joku haluaa että kiiltää ikkuna ja on turhasta maksava niin siitä vaan. Ei ainakaan älyä vaadi pullakuskin hommat ja ikkunan pesu. Minulla oli varatuomarin poikaakin kaverina isänsä oli vielä kelan päälikkö Keravalla. Meni kaverit pullakuskin hommiin juuri kun kortin saivat. Ja sama köyhän talon pojat kun isolla työllä kortin saivat mutta eivät autoa pystyneet ostamaan. Minulla aina peli alla sain siinä vähän maistella kun tykkäsivät kuskini ajella.
Mutta jos joku haluaa että kiiltää ikkuna ja on turhasta maksava niin siitä vaan. Ei ainakaan älyä vaadi pullakuskin hommat ja ikkunan pesu. Minulla oli varatuomarin poikaakin kaverina isänsä oli vielä kelan päälikkö Keravalla. Meni kaverit pullakuskin hommiin juuri kun kortin saivat. Ja sama köyhän talon pojat kun isolla työllä kortin saivat mutta eivät autoa pystyneet ostamaan. Minulla aina peli alla sain siinä vähän maistella kun tykkäsivät kuskini ajella.
Katsos kun me Prätkämiehet emme pelkää. Sinä sekopää selität että harlikka miehet ovat kovia ja muut mopoilijiota. Onhan se yksi elämäntapa mutta Bomberssit ovat ihan toistamaata eivät huume hemmoja eivätkä pane pikkupoikia miesten hommiin. Niin kun yksikin kaveri Lohjan sairaalassa puhui kilpimiehestä.
Eli panisi joku Pressa tai muu jonkun pikkupojan puolestaan lusimaan. Onko toi nyt kovaa touhua. Poika kun tuli minua tapaamaan Bombers paita päällä alkoi iso Pamppu minulle itkemään että sano Kaitsu pojallesi että panee paidan toistepäin huusin miksi ihmeessä sanoi Pamppu että noi isot korstot pelkäävät.
Huusin kovalla äänelläni että helvetti onko linnoista tullut lastentarhoja. Hyvähän se on että panee isot korstot pikkupiipertäjiä kuriin etteivät ihan mummoja ryöstele. Ja muutenkin pitävät kurissa ja herran nuhteessa jengiä. Minäkin olen ollut junnusta asti omalla tavallani hengessä ainakin. Hells Angels. Luin juuri että oli palanut joku Suomen Jaoston Presidentti kokaiinin salakuljetuksen järjestämisestä. Oli Presidentiltä löytynyt 88.000 donaa käteistä rahaa fikasta himastaan.
Huusin kovalla äänelläni että helvetti onko linnoista tullut lastentarhoja. Hyvähän se on että panee isot korstot pikkupiipertäjiä kuriin etteivät ihan mummoja ryöstele. Ja muutenkin pitävät kurissa ja herran nuhteessa jengiä. Minäkin olen ollut junnusta asti omalla tavallani hengessä ainakin. Hells Angels. Luin juuri että oli palanut joku Suomen Jaoston Presidentti kokaiinin salakuljetuksen järjestämisestä. Oli Presidentiltä löytynyt 88.000 donaa käteistä rahaa fikasta himastaan.
Katsos Pauli kun ei ole koskaan linna pelottanut eikä huorat hurmanneet siksi uskallan yksin toimia ei ole silloin kun omasta tyhmyydestä kiinni jos palaa. Toki olenhan kiltti kun pulmunen siksi rauhakyyhkyn pyttyläiset löivät ranteeseeni. Minulla on vaan aina ollut semmoisia kavereita että he toimivat jos minulle joku paskaa tekee.
Viimeinen pisara oli kun sanovat sisilisko osastoksi kilttejäkin poikia ketkä muiden sekaan meno pelottaa. Annoin mummon koiralle nimeksi kokokaupungin VINSKI no annas olla istui minun itämaan mattoni päällä talossani viinakaupan vieressä asuessani. Oli pojan nimi KOKO KAUPUNGIN VINSKI. kuulin että olisi joutunut Vinski Keravan nuorisovankilaan ja olikohan matkaselissä hirttänyt itsensä.
Tämmöinen kuva oli minusta siinä. Joku elinkautisvanki selitti netissä että 9-10 sanoo Rio De Riksua eli Riihimäen Keskusvankilaa nykyään likasangoksi Eli Kotini oli linnani vuosia mitä tollaista saunareissua viitsii itkeä. Minä olin ennemmin sisällä kun ulkona kusipään maineessa pyöriä juopporemmeissä. Sisällä talossa sain aina kiitosta ja kunnioitusta. Broideiltani ja Faijoiltani. Teimme vessat pytyt selleihin viemäröinnit sähköt kaikki viimesen päälle nyt saatanan pellet valittaa likasangoksi taloa. Itehän ovat linnaan itsensä hommanneet.
Me olimme sitä ikäluokkaa että kunniotimme toisimme. Isämme ja isoisämme samoissa sodissa sotineet ja tämän maan verellään meille lunastaneet. Nyt saamme ottaa vaan vastaan paskaa nuorilta. Nyt paskahousut pelkäävät toinen toisiaa. Islamin pojat pelottaa siellä kuulemma kaikkia. Tunnetko Pekka Tuomolan oli vihreiden vaaliehdokas pari vuotta sitten en ole Pekkaan saanut yhteyttä en tiedä toimiiko vielä ulkomaalaisten asioissa.
Pekka on ainoa lääkäri kenen olen antanut tutkia eturauhaseni Järvenpään Sosiaalisairaalassa. Missä pelasin ainoana henkilökunnan lentopallo joukkueessa. Semmoista turnausta pelasimme, on ollut johdatus mukana asioissani. Tuli paljon juttua mutta valotin vähän asioita mikä mitenkin juontaa toiseen. Nyt teekupposelle toivotaan että on jo mauste teetä tullut kun on se halpaa. Saimme Mehiläisen nostamaan palkkaa viertolan työsalille kun aloin tutkimaan tuotteen hintaa mitä pantiin niin sanotut hullut urakalla tekemään. Oikein kellokortti systeemillä teettivät hommia.
Kunnioitan kyllä Jengiläisiä olen tosiaan pyörinyt linnoissa kaikissa jengeissä. Pyörin vaan turhaan Keravan paskalössissä kun eivät olleet lusineet samoissa taloissa monetkaan. Minä olen lusinut yhden kuritushuonetuomionkin muistaakseni enkä yleensä muista väärin. Silloin kunnioitettiin vanhan liiton miehiä. Lukekaa tarinoitani Köyliön paloista niin ymmärrätte miksen halua että joudutte samaan kun minä. Kun minut lyötiin selvinpäin putkaan Kyytinen Kyttä löi. Ja joku tuikkasi pidätys sellinsä tuleen, minut päästi Jussi Komokallio viimesenä ulos putkasta.
Silloin ajattelin että kokeilivat kanttiani palomiehenä. Enhän kuolemaa pelkää lapsenkin hengen pelastaneena. Reija siskoni meni äkkisyvään sain muistaakseni tukasta vissiin kiinni ja huusin muistaakseni isääni paikalle. Toisen kerran meinasi Pikku Aapi Reija veti jostain jenkistä mitä Isäni ajoi oltiin visiin stadikalta tulossa veti Reija takaoven auki siitä vetäsin muistaakseni tytön sisään. No pelastin myös Eero Pajarin pojan Kimmon Alias Simpan hengen meinasi Simppa vajota puolessa välissä Sipoon Pilvijärveä uidessamme toiselle puollelle kallioille. Tero Penttinen oli muistaakseni mukana vetämässä Simpan kuiville en nyt ihan tarkaan jaksa kaikkea muistaa kun olin maistissa silloin. Simpalta olen pelastanut muutaman tyypin ettei Simppa heitä hoitanut pois päiväjärjestyksestä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti