lauantai 12. toukokuuta 2018

Pitkälle hupituomiolleni lähtiessä, Jokelan vankilassa ollessani tuli Poikani tapaamaan minua Bombers paita päällä. Pamppu tuli piipittämään meille että sano Kaitsu pojallesi että panee paidan toistepäin. Kysyin miksi sanoi pamppu että muu jengi pelkää minua. Huusin että kaikui että oletteko tehneet linnoista lastentarhoja.

Vanha Pappa puhuu minulle että puhu KAI POIKA KANSALLE ON SINULLA NIIN PALJON ANNETTAVAA SILLE. Mutta kun on ne maamme hiljaisia ketkä taivaspaikkansa perivät. Toisilla menee hyvin eivät välitä lähimmäisestään yhtään mitään. Kai meitä sitten on niin vähän kenellä menee näin honosti kun minulla. NÄIN TAAS ETTEI PIDÄ PAIKKAANSA SANONTA EI RAHALLA VAAN RAKKAUDELLA.Kyllä se on ihan paskapuhetta, tulihan sekin koetttua konkreettisesti. Kun panin perintöjäni haisemaan sain parasta palvelua kaikista paikoista. Olin tervetullut kaikkiin paikkoihin missä vaan vaikutin. Sitten alkoi tulemaan vissiin putkesta päähän ykkömiehiltäni linnoissa. Miten helvetti antavat itseään käyttää noin pahasti hyväkseen. Rukoilevat minulta armoa isot riskit miehet linnoissa mutta siviilissä hyppivät silmille, miten uskaltavat olla siviilissä niin rohkeita mutta linnoissa pelkäävät. Onneksi on noita Shalam Aleikum miehiä tuttuina. Pitäisi olla ilman huumeita kun eivät tunne kättä ketä niitä ruokkii vaan purevat sitä. Poikani tuli tapaamaan minua Bombers paita päällä kun pitkälle hupituomiolleni lähdin. Tuli Pamppu Jokelassa sanomaan minulle että sano Kaitsu Pojallesi että panee paidan toistepäin. Kysyin miksi sanoi iso Pamppu että Jengi pelkää. Huusin että onko Linnat tulleet lastentarhoiksi. Kun pientä Bombbers poikaani ja minua pelkäsivät isot miehet. Nuppi sanoi elinaikaan että minut pantiin rundiin kun pelkäsi minua jengi. Siitä pääsin häkkiin pihalle. No sanoin pampuille että päästäkää rautaa vääntämään muiden kanssa. Minulla on RAUHANKYYHKY TATUOINTINI RANTEESSANI.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...