tiistai 15. toukokuuta 2018

Kopionti tutulleni lähettämästä stoorista.

Mitenhän viisaat menevät ihan sekasin kun alan puhumaan kaikkeudesta mikä ei ikinä lopu mihinkään. JOS loppuisi mitä Sen jälkeen tulisi kun mikään ei koskaan lopu mihinkään. AJATTELE MIKÄÄN EI KOSKAAN LOPU. MITEN TYHJÄSTÄ ON VOINUT TULLA VAIKKA SINUN SANOMASI LIMAMÖYKKY MISTÄ MAAILMA OLISI SAANUT ALKUNSA. MITEN TYHJÄSTÄ ON VOINUT TULLA YHTÄÄN MITÄÄN. AJATTELE TYHJÄSTÄ ELI EI MISTÄÄN MITÄÄN. KESTÄÄKÖ PÄÄSI MITÄ SANON EINSTEIN, HAWKING YRITTIVÄT KEKSIÄ VAIKKA MITÄ SUHTEELLISUUS TEORIAA JA MUSTIEN AUKKOJEN SALAISUUKSIA. MINÄ EN MIETI MITÄÄN TYHJÄÄ KAIKKI MAAILMAN KAIKKEUS UNIVERSUMI LOPUTTOMUUS


Liitin hyvän tekstin tutulleni laittamani meileissä. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...