Mitenhän viisaat menevät ihan sekasin kun alan puhumaan kaikkeudesta mikä ei ikinä lopu mihinkään. JOS loppuisi mitä Sen jälkeen tulisi kun mikään ei koskaan lopu mihinkään. AJATTELE MIKÄÄN EI KOSKAAN LOPU. MITEN TYHJÄSTÄ ON VOINUT TULLA VAIKKA SINUN SANOMASI LIMAMÖYKKY MISTÄ MAAILMA OLISI SAANUT ALKUNSA. MITEN TYHJÄSTÄ ON VOINUT TULLA YHTÄÄN MITÄÄN. AJATTELE TYHJÄSTÄ ELI EI MISTÄÄN MITÄÄN. KESTÄÄKÖ PÄÄSI MITÄ SANON EINSTEIN, HAWKING YRITTIVÄT KEKSIÄ VAIKKA MITÄ SUHTEELLISUUS TEORIAA JA MUSTIEN AUKKOJEN SALAISUUKSIA. MINÄ EN MIETI MITÄÄN TYHJÄÄ KAIKKI MAAILMAN KAIKKEUS UNIVERSUMI LOPUTTOMUUS
Liitin hyvän tekstin tutulleni laittamani meileissä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti