sunnuntai 6. toukokuuta 2018

Kyllä alkoi hermo lepäämään kun on tässä talossa kolmea neljää kertaa kuntosalia viikossa. Monenlaista kehon hallintaa mikä todella myös psyykettä kohentaa.

Kyllä tosiaan Hermo lepää kun pääsee salille monta kertaa viikossa olenkin ollut kun perseeseen ammuttu karhu kun olen kova jumppari ollut aina. Geenit on meidän suvussa kohdallaan ainakin toisten kohdalla, minäkin olen keventänyt kunnolla ruokatottumuksiani. Olen ollut semmoisissa paikoissa etten ole oikein kehdannut vaatia kasvispitoista ruokaa. Olen luullut että siitä on liikaa duunia henkilökunnalle. Nyt saan protskut Tofusta sun muista kasvisperäisistä tuotteista.

Se on hienoa tämä sairaala on melko uusi ja kaikki viimesen päälle. Kunnon Jumppari toimii Mentorina kysyin heti kaverilta että onko hän Budolajeja harrastanut kun minä kyllä näen heti päältä alan miehen. Kertoi Karatea harrastavansa. Kuulin että pojan tyttökin olisi ollut sinisen vyön haltija jo 11 vuotiaana. Ja Japanissa ollut viikon Karaten alkusijoilla. Mutta tuntuu oudolta etteivät tulleet salille hyrylässä. Kun siinä Armeijan entisillä mestoilla olin olisihan ollut mukava nähdä miten Kataa pyörittää.

Vielä kun saisin lääkärit ymmärtämään etten mitään hullun lääkettä tarvitse sotii niin pahasti periaatteitani vastaan pelleillä ottavansa lääkkeet, mitä en todella tarvitse masennun ihan ja tulen huonoon kuntoon jos lääkkeitä otan riittää kun toinen antaa vaikka nallekarkin ja sanoo että lääkäri määrää ja on pakko ottaa. Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.

Olin monta vuotta ilman lääkkeitä sanoi silloin lääkärit ja hoitajat että nyt olet niin hyvässä kunnossa kun syöt lääkkeesi vaikken todella ollut syönyt. Sitten kun muutaman otan sanovatkin että nyt olet huonossa kunnossa. Eikö olekkin ristiriitainen asia. Miettikää todella mitä sanon onko lääkkeet minulle silloin hyväksi. Kun ihmiset eivät eläintä minussa tunnista häviää eläimen vaistoni lääkkeillä. Kun aina olen kuullut ja nähnyt asiat toisin kun niin sanotut tavikset.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...