sunnuntai 6. toukokuuta 2018

Riisuin oikein päällihousut pois ja otin peiton alla pienet tirsat. Tuttuni jaksaa vängätä kanssani.

Joo tuli yksi inhimillinen viesti kaverilta pariin vuoteen. Kun sanoin onko faijamme vaihtuneet. Ja äidistään puhuimme, otti kaveri siitä vähän itseensä. No annas olla kun puhuimme äidistäänkin, oli nähnyt tuttuni unta mitä minäkin näin. Aamulla oli kun erimieheltä tullut viesti, silloin luulin että oli JUMALA KOSKETTANUT TUTTUANI.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...