maanantai 7. toukokuuta 2018

Mengelet kätyri Kapo hoitajineen yrittävät kaikella tavalla lääkkeillään minut hiljentää ja sairaaksi tehdä. Lukekaa tekstejäni ajatuksella.

Olin vuosia syömättä lääkkeitä sanoivat lääkärit hoitajineen että olen niin hyvässä kunnossa vaikken siis syönyt sanoivat vaan että kun nyt syön heidän määräämiään lääkkeitä. Ja kun olin pakotettu syömään sadistit sanoivat että nyt olet sairas. Eikö olekkin todella ristiriitainen asia, eikö lääkkeiden tarkoitus ole parantaa ja auttaa eikä sairaaksi tehdä.

ME VIA DOLOROSAN RISTINTIEN KULKENEET TIEDÄMME MITÄ ON USKO TOIVO JA RAKKAUS. JA TÄRKEIN ON RAKKAUS. Miksi tavikset sen meiltä vievät. Ei uskoisi että vissiin Suomen riskein vartija on sukulainen kun minun kimpussani ovat kaikki. Panin Tätini pienet perinnöt menemään huumeiden käyttäjien auttamiseen. Mutta kun toiset niitä käyttävät hyväkseen. Ekaksi jouduin panemaan kavereita kuntoon ja sitten vielä rahoittamaan heidän huumeiden käyttämistään ostamalla pyörän, television, Tabletin joululahjaksi kaikki meni sen sileän tien huumeisiin mihin muuhun. Ja sitten kun rahani loppuivat alettiin minua ihan uhkailemaan että kavereiden vuokria vielä joutuisin makselemaan.

Kyllä niin haksahdin paskaan kun tohon sakkiin ajauduin. Kun luulin että ovat asialla mukana niin kun IDEALOGINI SANOO. Mutta ei mitään huumeiden kanssa pelasivatkin. Ollaan niin rintakaarella suomi ensin paskaa lässyttävät.

Isäni perinnöt ensiksi huijattiin rikollisten ja edunvalvojan kautta ja isäni teki hyvääkin Ilmasena valvojanan suojakotiyhdistykselle. Tätini uhrasi elämänsä Isoisääni ja mummoani hoitaessaan hautaan asti. Isäni ampui melkein päänsä irti haulikolla silloin oli soitettava Hälytyskekseen tuli saatana kaksi sikaa Ambulanssi miestä siihen. Halusivatkin kummasti isääni haastatella sisällä minä en päässyt mukaan haastatteluun. Tulivat saatanan runkkarit minulle sanomaan pihalle että nyt sinut viedään hoitoon. Harvoin selvinpäin hermostun mutta nyt oli hermostumiseni lähellä ajattelin uhrata itseni jos parempaan menossa oltaisiin ja ei yhtään älyä Ambulanssi kuskeilla. Meinanjsin sanoa että haen Haulikon pusikosta mihin isäni sen jemmannut ovessa iso reikä haulikko, piilossa takapihalla pusikossa. Onneksi tuli hyviä kyttiä ja sain isäni vanhainkotiin. Kummasti päästivät dementikko pakkasessa Ilpon huoltomihemme luokse oli osannut mennä. Yöllä oli kuulemma karannut isäsi terveyskeskuksesta . Hyvin on Homo nuoruudestani suunnitellut koko jutun jos on niinkun hyvät kytät minua varoittivatkin jo nuorena.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...