maanantai 7. toukokuuta 2018

Pientä Läksiäistä. Ostin eilen kivalle porukalle jotain pientä läksiäisiksi. Vähän karkkia ja yhdelle kivalle tytölle jäätelön.

Tänään sitten pitäisi lähteä. Toivotaan että Markku ottaisi sekin asiani tosissaan.
Ottaisi Pekka Tuomolaan yhtyeyksiä, on tässä pikkasen isommat asiat kyseessä kun Suomipaita rinnassa lukien jalattomien jalkoja katellen ja kädettömien. Kun pitkin renkajärveä soutelin, pienenä intiaani poikana ja mietiskelin maailman menoa.

Jos sama paska jatkuisi supolvesta toiseen, nyt on vielä kinkkisempi tilanne edessä. No Kimmo Pajarille keneltä pelastin muutaman kaverin kun olisi Kimmo Alias Simppa tehnyt pahaakin jälkeä. Toki on voinut olla syytäkin asioissa. Olen sellainen korkeamman oikeuden puheenjohtaja.Katsokaas kun loppupeleissä on se PYHÄ PIETARI PORTILLA VASTASSA.

Ja sen sanon että se on teillä ihan jokaisella edessä viimeiselle tuomiolle lähdettäessä. Toiset pystyvät menneisyytensä nollamaan kun on muuta touhua niin paljon. Mutta kun alkaa aika olemaan käsillä muistuukin pahat teot ihmeelliesti mieleen. Ja se on sata varma totuus. 

Ei kukaan pysty menneisyyttään unohtamaan. Jossain elämänsä vaiheessa menneisyyden haamut saavat yliotteen, ja voikin tulla Ryppyjä RAKKAUTEEN.

Vähän haikeakin lähteä, olisihan mukava käydä tapaamassa ihmisiä kun en tiedä mistä syystä jengiä sisällä on.

Näkyy tulevan aamusta heti aikasin Adolf Hileristä onjelmaa vähän jaksoin sitä katsoa. Mitähän olisi tullut maassa jos Adolf Hitlerin ajama kolmasvaltakunta olisi onnistunut. Olisi ollut varmaan kuri ja Herran nuhde maassa.

Kyllä oli taas ilta pelleillä ottavansa lääkkeeni. Olen erittäin selväksi tehnyt kantani kyseisiin lääkkeisiin. Kun minulle laitettiin Deprakine ihan vääryydellä kun en syönyt  mitään silloin sanoivatkin että olen niin hyvässä kunnossa. Ja söin muutamia selittivät hoitohenkilökunta että nyt olet sekaisin kun syön.

Eikö teistäkin ole aika ristiriitainen asia. Nyt odottamaan aamupalaa pääsisi nyt ajoissa vanhaan paikkaan. Ettei tule ongelmia sen paikan suhteen, ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Vuokrat maksettu melko ajallaan. Täytyy nyt Hannan kanssa keskustella sitten kun sille sopii. Kun saimme sen kanssa tippumaan omavastuuosuus maksussa ja ruokalaskussa.

Nyt pientä lepuuttelua. Väsyttäisi nukutaan päivälläkin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...