torstai 14. kesäkuuta 2018

Kävin kahvilla kello 14 oli myös hyvää piirakkaa. Tuli sen jälkeen hoitaja sanomaan minulle huoneeseeni että on tullut apteekista uusi kipulääke. Ja tulee kipugeeli iltapäivästä.

Hyvät että saan kipulääkkeeni ja geelini tänään on puntilla mennyt selkäni aikoinaan Seutulan Työsiirtolassa. Maasta vedossa kun kaveri sanoi että vedän 40 kiloa enemmän maasta sumootteella. Siitä jäi ikäänkun issias vaiva minulle mikä silloin tällöin varoittelee minua kipeyttällä selkäni, aika pahasti.

Hyvä että saan ton Geelin uskon siihen enemmän kun pillerimuodossa otettaviin roppeihin. Olisi minulla ollut iso pullo hevospalsamia mikä jäi kavereiden kämpille Keravalle. Mihin jäi kaikki muistoni niltä kiinni olovuosiltani. Yli 5 tuhatta sivua tekstejänkin mistä olisin kirjan vääntänyt, kaikki ne hävisivät sinne.

Kysyin niitä vissiin talonomistajalta sanoi toi vaan ettei siellä ollut tuommoisia tavaroita.

Nyt menen alakertaan alkaa juuri asukaskokous.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...