Niin vaan uneni jäi vähiin hyvää kirjaa lukien myöhään yöstä Mario Puzon omertaa vaikenemisen lakia Mafian tarinaa. Menin tosiaan kello kaksi nukkumaan ja heräsin kello 5.25 aamusta hyvin levänneenä ja unia nähden oli siinä jotain porukoita touhuten kaikkea. Andrei ei sitten tullutkaan eilen vaikka piti tulla ei ole auto pihassa. Toivotaaan ettei ole sillä Venäjän puolella mitään ongelmaa Vaimonsa ja pienen lapsensa kanssa. Vaimonsa ei pääse Suomeen kun ei opiskellut se Suomea minkä vaativat kuulemma Suomessa että pitää vähän osata Suomenkieltä. Oli vaimonsa Suomessa kuulemma 8 vuotta kumma on Suomessa laki ettei pieni lapsikaan paina mitään. Kyllähän täällä on Venäläisiä ketkä eivät varmaan Suomea kaikki osaa. Kummia on Suomen lait kukahan ne on säätänyt. Toivotaan nyt että saa Andrein vaimo erikoisluvan Suomeen pääsyyn.
Kummia unia nähden heräsin oli jotain lössejä siinä mitkä touhusivat kaikkea ja sattui siinä outoja. Nyt yritän ehkä vielä nukkua hetken jos ruokailuun asti nukkuisi toki tekisi mieli mennä kahville aamusta. Katsotaan nyt maltanko vielä mennä nukkumaan tekisi hyvää kyllä unet vielä kummasti hävisi väsymykseni herättyäni. Nukuiln kyllä noi muutamat tunnit hyvin mitkä nukuin toki unet häiritsivät untani kerran heräsin yöllä ja kävin vessassa ja takasin nukkumaan.
Jos nyt tunninkin vielä nukkuisi jos menisi sitten katsomaan meneekö Antti töihin vai tuleeko Pekan vaimo taas keittiöllemme niin kun eilen oli vaimonsa tekemässä ruokaa meille makaroonilaatikkoa teki oli hyvää söin ison annoksen kun ei ole minulla omaa ruokaa ollenkaan. Pitäisi päästä minun kauppaan että saisi evästä ettei tarvitse nälissään olla pitää ostaaa pakkaseen ruokaa jos saisi punasella lapulla olevia alennustuotteita. Tuttuni sanoi että oli ostanut neljä lenkkiä vissiin pakkseen siitä sitten sulattelee sen mukaan kun syö. Minun pitää saada pakastimeni toimimaan kun palaa siinä punanen hälytysvalo mitä ihmettelen mikä se on. Googlasin eilen pakstimestani sieltä löytyi jotain ohjeita siitä että kävisi liian kuumana pakastin siksi punanen hälytysvalo palaa kuulemma.
Nyt nukkumaan vielä hetkeksi vaikka tunniksi eiköhän uni vielä minulle tule pääsee aaamukahville, jos olisi vielä pullaa kahvilla että voisi ottaa ravintolisäni ei viitsi niitä ihan tyhjään vatsaaan ottaa. On noi ravintolisäni minulle tärkeät olen ne hyväksi todennut. Pitää käydä tänään Kelan sivulla onko mikä päätös muutto rahassani kun viimeksi ei ollut siitä mitään vaikka tein viimesen päälle hakemuksen.
Sain eilen tehtyä pankkiin valtakirjan avainlukulistasta kumma ettei ollut vielä mennyt pankkiin muutoilmoitukseni tieto vaikka olen sen tehnyt viikko sitten. Postiin ja maistraattiin tein muuttoilmoituksen muistaakseni. Kumma kun muistini pätkii mitä kaikkea tein muutossani asumistuen vakuuvuokran hakemuksen tein vissiin ne postiin en muista veinkö ne itse Hiidenpellosta vai menikö ne talon postissa. Koneella tein ainakin kaikki hakemukset. Nyt menen vielä nukkumaan toki olisi hyvä jos nukkuisin ruokailuun kello 11 asti tekisi se hyvää. Toki tekisi kahville hyvää herätä kello seitsemän jälkeen pitäisi Antin mennä töihin tai sitten voi olla Pekan vaimo taas keittiöllä.
Kummia unia nähden heräsin oli jotain lössejä siinä mitkä touhusivat kaikkea ja sattui siinä outoja. Nyt yritän ehkä vielä nukkua hetken jos ruokailuun asti nukkuisi toki tekisi mieli mennä kahville aamusta. Katsotaan nyt maltanko vielä mennä nukkumaan tekisi hyvää kyllä unet vielä kummasti hävisi väsymykseni herättyäni. Nukuiln kyllä noi muutamat tunnit hyvin mitkä nukuin toki unet häiritsivät untani kerran heräsin yöllä ja kävin vessassa ja takasin nukkumaan.
Jos nyt tunninkin vielä nukkuisi jos menisi sitten katsomaan meneekö Antti töihin vai tuleeko Pekan vaimo taas keittiöllemme niin kun eilen oli vaimonsa tekemässä ruokaa meille makaroonilaatikkoa teki oli hyvää söin ison annoksen kun ei ole minulla omaa ruokaa ollenkaan. Pitäisi päästä minun kauppaan että saisi evästä ettei tarvitse nälissään olla pitää ostaaa pakkaseen ruokaa jos saisi punasella lapulla olevia alennustuotteita. Tuttuni sanoi että oli ostanut neljä lenkkiä vissiin pakkseen siitä sitten sulattelee sen mukaan kun syö. Minun pitää saada pakastimeni toimimaan kun palaa siinä punanen hälytysvalo mitä ihmettelen mikä se on. Googlasin eilen pakstimestani sieltä löytyi jotain ohjeita siitä että kävisi liian kuumana pakastin siksi punanen hälytysvalo palaa kuulemma.
Nyt nukkumaan vielä hetkeksi vaikka tunniksi eiköhän uni vielä minulle tule pääsee aaamukahville, jos olisi vielä pullaa kahvilla että voisi ottaa ravintolisäni ei viitsi niitä ihan tyhjään vatsaaan ottaa. On noi ravintolisäni minulle tärkeät olen ne hyväksi todennut. Pitää käydä tänään Kelan sivulla onko mikä päätös muutto rahassani kun viimeksi ei ollut siitä mitään vaikka tein viimesen päälle hakemuksen.
Sain eilen tehtyä pankkiin valtakirjan avainlukulistasta kumma ettei ollut vielä mennyt pankkiin muutoilmoitukseni tieto vaikka olen sen tehnyt viikko sitten. Postiin ja maistraattiin tein muuttoilmoituksen muistaakseni. Kumma kun muistini pätkii mitä kaikkea tein muutossani asumistuen vakuuvuokran hakemuksen tein vissiin ne postiin en muista veinkö ne itse Hiidenpellosta vai menikö ne talon postissa. Koneella tein ainakin kaikki hakemukset. Nyt menen vielä nukkumaan toki olisi hyvä jos nukkuisin ruokailuun kello 11 asti tekisi se hyvää. Toki tekisi kahville hyvää herätä kello seitsemän jälkeen pitäisi Antin mennä töihin tai sitten voi olla Pekan vaimo taas keittiöllä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti