lauantai 6. lokakuuta 2018

Kaverini puolelta on ollut aamusta hiljaista mutta kun tulin kirppikseltä katsoin ikkunasta tuli Kaveri duunista yhden kaverin kyydissä kaksi pulloa kirkasta viinaa näkyi lyövän se pihallamme pöytään.

Kirjoitan etunimellä ihmisistä mutta on nämä kuvitteellisia nimiä anonyymejä. Saa nyt nähdä alkaako taas sekoilu kysyi kaverini että katsonko koneeltani jonkun sen tutun Facebookista. Kysyi myös saanko laitettua koneellani sen puhelimeen puheaikaa en mitään uutta ja outoa ala koneellani taas tekemään ettei tule ongelmia koneeeni kanssa. Kun nyt on pelannut koneeni hyvin kun en mitään outoja sillä ole tehnyt.

Toivotaan nyt että ottaa kaverini viinaa rauhallisemmin  kun on se jaloistaan huono. Eilen sain pestä sen lattian kun kaatui siltä viinalasi pöydälle ja lattialle pelästyin että sen puhelin meni kun kastu puhelimensakin onneksi sain heti sen kuivattua.

Ihmettelin kun Tumma  viitsi ottaa parista rätistä pari euroa minulta kun ostin lakanan ja kylpypyyhkeen. Tumma olisi tullut saunaan eilen kaverini piti se päälle laittaa. Minä tänään kävin katsomassa saunan katkasimen en löytänyt sitä mistään sähkörasiaa en edes käytävältä mitä todella ihmettelin.

Mitähän teen tänään jos kaverini tarjoaa minulle trinksuja pitäisiköhän mielenvirkeydeksi vielä tänäänkin ottaa pari pientä ryyppyä. Ei taida maistua minulle kun eilenkin alkoi henget minulle taas puhumaan. On hienoa kun on lääkitys pois minulta ei kukaan täällä voi minulle vaatia lääkkeitä ottamaan. Saan JUMALALTA NIIN PALJON VOIMIA JA PYHÄÄ HENKEÄ MITÄ EN LÄÄKKEILLÄ HALUA POISTAA ITSESTÄNI Kun lääkkeet vievät hengen kosketuksen minusta.

Oli mukava ilma tänään olisi pitänyt lähteä kävelylle tonne tielle mukava kun menee tiemme ohi lapsia ja perheitä on jotain elämää kylällä. Meni kerran pimeessä otasalampun kanssa parin ison valkoisen koiran ja lastenrattaiden kanssa äiti ohitsemme. Tänään meni aamusta mies ison koiran kanssa ja äsken kaksi nuorta poikaa tytön kanssa. Olisihan ollut mukava jos olisi ollut Venäläisen vaimo ja lapsi talossamme kummasti lapsiperhe rauhottaisi tilannetta. Kuulemma ei mennyt Venäläisen vaimo kielikursseille siksi ei saanut lupaa Suomeen kuulemma jäädä. Toivotaan nyt että pääsee se tänne ei tarvitsisi Kaverin matkustellla Venäjän ja Suomen väliä.

Soitin Mehiläisen Hiidenpeltoon vastasi Heidi Marttila puhelimeen sanoi että jäi minulta sinne postia ja voltaren rasva ja särkylääkkeitä. Sanoi myös että oli minulta jäänyt siivoukset kesken siellä kysyin mitä siellä oli muuta kun jugurtti purkit vessassa. Olin pitänyt huoneeni siistinä siksi ihmettelen mitä Heidi tarkoitti sotkulla etteivät siitäkin veloita minua mitähän posteja sinne on jäänyt, laskuja varmaan taas ei muuta voi olla.

Tuttuni taas arvosteli meileissään minun pääni toimintaa kun en vastananut sen kysymykseen miksen pyydä kirpputorille täällä töihin. Olenhan  siellä kuluttanut aikaaani katsellen ja ollen mukana henkisesti siellä. On tuttuni aika kriittinen sanomisistani je tekemisistäni tulee siltä rankkaa palautetta.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...