Olisihan voinut kaverille mennäkkin kylään ja muutaman trinksun maistella mielenvirkeydeksi, on tämä muuten niin yksinäistä jumittamaista, alkoi väsyttämään minua jos tänään menisin aikasin nukkumaan kun viime yönä valvoin kolmeen neljään asti. Yritin aamusta nukkua pitkään olin 11 asti sängyssä mutta huonoa unta sain. Oli muutamista ryypyistä vähän huono olo aamusta ei kumminkaaan krapulaa kun vaan muutaman drinkin otin. Henkien kanssa taas keskustelin myöhään yöhön. Tulisi nyt maanantai että firma aukeaisi kaveri kokkailisi saisi hyvää kotiruokaa. Olisi pitänyt ottaa kaverilta eilen joku laatikko kun se tarjosi minulle sitä. Otin lantrinkia kaverin jääkaapista oli sillä jääkaappi täynnä ruokaa. On kaveri poka pohjilla sanoi että on sillä rahaa saa se liksaa kokin hommistaan.
No tulikin kaveri minua hakemaan drinkille ja katsomaan telkkaa. Istuttiin ja paranneltiin maailmaa antoi kaveri minulle muutaman drinkin, No sanoikin kaveri että ota pullon tippa mukaasi ja mene kämpille en tiedä miksi eikö jaksanut kuunella se juttujani onhan minulla aika lennokkaat jutut. No otin suomi pullon lopun ja tulin kirjoittelemaan tarinoitani. Eipä toi pieni tippa käy päähän mielenvirkeydeksi käy se minulle. Harmi kun ei ole ketään juttuseuraa, puhelimessa minulla Arskakin on lyönyt välit ihan poikki minuun, mitä ihmettelen miksi kun hyviä frendejä oltiin jo Kellokosken ajoilta.
Ihan kun pelkäisivät minua hautausmaan miestä että kuolema kutsuu minut kohdattuaan. Olenhan niin monet kuolevat saatellut hautausmaan rauhaan, ikuiseen lepoon tai kadotukseen. Sen jokainen itse valitsette kumpi on parempi. Uskon ylösnousemukseen eli valitkaa puolenne ajoissa jo eläessänne.
Sainkin uskon veljeni Sepon kiinni kysyin isästään Einosta oli kuulemma päässyt taivaantemppeleihin äidin viereen. Seppo muistaa minut ja touhuni vuosilta kun paljon yhdessä olimme.
No tulikin kaveri minua hakemaan drinkille ja katsomaan telkkaa. Istuttiin ja paranneltiin maailmaa antoi kaveri minulle muutaman drinkin, No sanoikin kaveri että ota pullon tippa mukaasi ja mene kämpille en tiedä miksi eikö jaksanut kuunella se juttujani onhan minulla aika lennokkaat jutut. No otin suomi pullon lopun ja tulin kirjoittelemaan tarinoitani. Eipä toi pieni tippa käy päähän mielenvirkeydeksi käy se minulle. Harmi kun ei ole ketään juttuseuraa, puhelimessa minulla Arskakin on lyönyt välit ihan poikki minuun, mitä ihmettelen miksi kun hyviä frendejä oltiin jo Kellokosken ajoilta.
Ihan kun pelkäisivät minua hautausmaan miestä että kuolema kutsuu minut kohdattuaan. Olenhan niin monet kuolevat saatellut hautausmaan rauhaan, ikuiseen lepoon tai kadotukseen. Sen jokainen itse valitsette kumpi on parempi. Uskon ylösnousemukseen eli valitkaa puolenne ajoissa jo eläessänne.
Sainkin uskon veljeni Sepon kiinni kysyin isästään Einosta oli kuulemma päässyt taivaantemppeleihin äidin viereen. Seppo muistaa minut ja touhuni vuosilta kun paljon yhdessä olimme.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti