tiistai 2. lokakuuta 2018

Kakkospuhelimeni tippui lattialle ja meni mykäksi. Mutta onni onnettomuudesta.

Tippui tosiaan kakkospuhelimeni lattialle ja meni mykäksi ajattelin vaihtaa kortin Älypuhelimeeni kun on kaikki tärkeät numerot kakkospuhelimeni kortissa. Mutta huomasin että on älypuhelimessani pienempi kortti. Mutta laitoin kakkospuhelimeni lataukseen siitä lähtikin itsestään pelaamaan. Ja samalla huomasin että älypuhelimestani alkoi G mail pelaamaan mikä oli pois pelistä ennen. Facebookia en siitä saa näkymään ei hyväksy se salasanaani.

On kummasti tullut uutta puhelimeen pyytää se facebookiin aina salasanaa ja sähköpostia tai puhelinnumeroa. Enkä saa sitä sillä pelaamaan mikä minulla on tiedossa sähköposti ja numero sekä salasana.

Tulin kämpille kävin kirppiksellä ostin 7 euron pussin mikä on siellä tarjous. Ostin ruokailuvälineitä astioita ja kattilan ja paistinpannun sekä Gollitsin puseron . Nyt menen katsomaan löytyykö kirppikseltämme elegtroniikkaa televisio ja radio pitäisi saada, olisi pitänyt ottaa vaan Hiidenpellosta mukaan ne mutten viitsinyt ajattelin että huutelevat vielä perään sieltä.

KYLLÄ ON  JUMALAN SIUNAUSTA ETTÄ JÄI LÄÄKEET POIS MINULTA.Fiilikset ovat korkealla ja olo alkaa paranemaan päivä päivältä. Kohta olen taas sama oma itseni iloinen vauhdikas Kaitsu. Onko tämä nyt kolmas päivä ilman lääkkeitä. Olisin tosiaan ollut Hiidenpellossakin jos eivät olisi lääkityksiä minulle keksineet Lohjan Psykipolin lääkärin kautta järjestää.

Olin pitkään ilman lääkkeitä omatahtoisesti ja sitten Tomas lääkärimme kanssa yhteistuumin. Ja vointi oli mitä parhain eivät vaan tajunneet hoitajat siellä miksi olin iloinen ja vauhdikas puoli vuotta sairasteltuani. Kun eivät vielä kerran sanottuna tutkineet homevaurioita mikä oli kuulemma yhdessä huoneessa.Mutta totesin että oli ehkä Teuvosta johtuvaa kun stressasi se minua talossa kun telkan kanssa saimme riidellä jatkuvasti. Kun vielä puhutti toista sekopäätä Timoa minua vastaan. Kundilla oli oma telkka kämpässään mutta Timolle selitti jatkuvasti että me katsomme sitä ja sitä talon telkasta. Ei ottanut se muita ollenkaan huomioon. Eikä sekopää katsonut edes telkkaa selitti vaan pyöriessään ympyrää että hän odottaa puoli kymmenen tupakkaa.

Puhuivat että olisi Teuvolla muistisairautta mutta minä kyllä totesin että muisti se lähelle ja kauas eli outoa olisi dementia sillä. Mutta varmaan olikin kipeä tollalailla mutta jos vielä oli ilkeyttäkin sillä tiedä sitä sitten. Yritin olla kiltti sille ja heitímmekin herjaa sen kanssa kova se oli pummaamaan karkkia minulta mitä sille annoinkin aina kun olin kaupassa käynyt.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tuotatin kaverilla eilen juusto snacseja karkkeja suklaata energia juomaa. Oli taas herkkuja minulla.

 On vieläkin karkkeja minulla jäljellä, mässään niitä edelleen. Karkkeja riittää minulla vieläkin jonkun aikaa. Tuli hoitaja hakemaan meitä ...