tiistai 2. lokakuuta 2018

Yksinäistä on vähän uudessa paikassa. Kylillä ei mitään toimintaa. Jumitan huoneessani ruokaa on vähän kerta päivässä ruoka talossa.

On täällä hiljaista kun sulkeutuu paikka lähtee duunarit himoihinsa ihmettelen  kun en näe rivarissakaan mitään liikettä missä minäkin viimeksi asuin. Sulketuu kirpputori vissiin viideltä sen jälkeen on hiljaista toivotaan nyt että saan maksut taloon järjestymään. Lupasivat asumistukea 296,76 e ottavat vissiin siitä pois sen liikaa maksetun asumistuen minkä olen saanut. Helpompi olisi jos saisin itselleni asumistuet ja siitä maksaisin talolle vuokran.

Katsotaan nyt miten noi menee vähentävätkö sen maksun minkä joskus olen liikaa saanut. Toivotaan nyt ettei tule vaikeuksia maksun kanssa jos menee suoraan  vuokranantajalle asumistuki silloin maksan vaan sen erotuksen mikä siitä jää minun osakseni.

Tuttuni on pahasti kyrpiintynyt minulle kun ei vastaa meileihini. Mutta kyllä saa se mennä itseensä kyllä semmoista tekstiä tulee siltäkin vänkää kaveri selviä asioita. Minä en ole mitään sen mukaaan ja tekemiseni ei siitä ole mitään vaikka olen ihmisten henkiäkin pelastanut siskonikin oli ihan pieni kun meni se äkkisyvään Lohjan järvellä muistan että pidin sitä pinnalla ja huusin isäni paikalle. Pajarin Kimmo Simppa vajosi Sipoon Pilvijärvellä kun uitiin järven poikki senkin vedin kuiville. Simpalta olen pelastanut Maku vainaankin vaikka sekin hukkui kumminkin keravanjokeen. Voi olla että pelastin Läskipää Lampisenkin Simpalta kun meinasi Simppa sen pilkkoa.

Olihan Kimmo alias Simppa hurjakin kaveri alkoi sitä vaan monet potkimaan vanhemmiten. Oli Simpan kuolema Karpon ohjelmassa sanoi kaveri kuka autoa ajoi missä Simppa kuoli että meni oikea mies mitä sitten lie tarkoittikin.

Onhan noita vanhanliiton miehiä ikäväkin ihmettelen miksi Kimmon kanssa valitsimme tämmöisen tien kun olisi ollut lähtökohdat muuhunkin. Oli meitä kolme kauppiaitten poikia pajarin Kimmo Huikurin Kari ja minä olimme prätkämiehiä junnusta. Kimmolla ja Karilla oli ekat japsipyörät Keravalla muistaakseni toisella Suzuki ja toisella Yamaha. Minulla ei ollut kun itäpyörä IC Planetario oli sekin tiukka menemään 350 CC kaksi pyttynen kaksitahti pyörä mitä olin vähän hoonannut imukanavia. Sitten  minulla oli KTM Benton se oli muistaakseni Kotari kumminkin 125 CC yksi pyttynen enduropyörä. Oli se tiukka menemään siihen aikaan kovaa menin montulla ja metsissä sillä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tuotatin kaverilla eilen juusto snacseja karkkeja suklaata energia juomaa. Oli taas herkkuja minulla.

 On vieläkin karkkeja minulla jäljellä, mässään niitä edelleen. Karkkeja riittää minulla vieläkin jonkun aikaa. Tuli hoitaja hakemaan meitä ...