Oli Lea kirpputorilla juteltiin niitä näitä sanoi se että oli Andrei soittanut sille ja sanonut tänään tulevansa Venäjältä. Ei vielä ole näkynyt eli emme pääse Antin kanssa tänäänkään kauppaan. Eiköhän sitä huomiseen jaksa tällä päivällisellä ruualla on pakko jos huomenna Andrei pääsee lähtemään kaupoilla ja pitää meidän käydä hakemassa Hiidenpellosta postini ja särkylääkkeeni ja volttaren rasvan.
Olisi nyt Antti pyytänyt kahville, tykkää se olla aika paljon omissa oloissaan paitsi sitten kun ottaa se kuppia. Mutta semmoisiahan me Suomalaiset ollaan hiljasia selvinpäin monetkin mutta jurrissa vauhti päällä.
Minä tykkäisin seurustella kun vuosia lusin yksin hiljasuudessa en millään jaksa yksin jumittaa. Toki kirjoitellessa ja lukiessa menee aika.
Mikähän tuli Facebookiin Blogistani että on tuloni nousseet ja vauhtini on siinä hurja. Mutta katsoin tulojani ei ollut noussut yhtään tälle kuulle ja päivälle. Luulin kyllä että lyö läpi tekstini ja kirjoitteluni viinapirusta ja hoitopaikoista mitä epäkohtia olen siellä nähnyt ja saanut kokea ihan kauheuksiakin. Tutkivaa journalismiani tehnyt monessa hoitopaikassa ja tutkinut niitä ja saanut kokea kauheuksia ja vääryyttä hoitajilta ja lääkäreiltä. Koskee kaikkia jossain elämänsä vaiheessa tutkimukseni. Siksi olisi hyvä että ottaisivat vaarin kirjoitteluistani etteivät joudu kokemaan samaa kun minä.
Mitenhän Nikinmäen Attendo pärjää on se yksi pahin paikka missä olen ollut olen kirjoitellut sen paikan kauheuksista jo aikasemmin lukekaa. Ihan kauheita sain siellä kokea kun autoin Jammu Siltavuori hirviön pilaamaa Reijoa menin keravalta pyörälläni Reijoa auttelemaan tilasivat minulle poliisit ja ambulanssin ja veivät rautoihin kidutuspaikka Peijaksen rundiin. Eli miettikää miten tommoisia ihmisiä voi olla ja hoitoalalla.
Kiduttavat ihmisiä vaikka pitäisi olla hoitopaikka. Ainakin minua kidutettiin siellä vääriä lääkkeitä yritti yksi sadisti hoitaja työntää minulle. Kuulin että olisi ottanut järkyttävä Johtaja Auli Hofström lopputilin paikasta enkä yhtään ihmettele sitä. Olisiko tekstini alkanut vaikuttamaan ja ihmisten silmät auenneet mitä sielläkin oli. Oli mätänevä Fisteli potilas siellä mätäänsä levitteli kaikilla tuoleilla. Minulla alkoi hakkaamaan verenpaineeni yläpaine 190 ja varmaan mädästä Eskosta johtuvaa menin Korson terveyskeskukseen mittauttamaan paineitani kun soitin sinne sanoi heti mukava hoitaja että olet uskon mies sanoin olevani sanoi hänkin olevan. Siellä paineeni laskivat kummasti.
No antakaas olla kun paineeni olivat katossa tuli Aulin 60 vuotias sekopää akka kuka kehui että hänestä tulee Aulin hammaslääkäri. Muija löi Aulin käskystä minulle hoitotestamentin eteeni miksihän juuri silloin kun sairastelin. Kumma kun lähti mätänevä esko pois talosta laski paineeni hyvälle tasolle mikä minulla on aina ollut ei koskaan koholla. Eli ihan kun olisi ollut tarkoitus minut tappaa siellä aika rankkaa tekstiä mutta en muuta oikein osaa ajatella.
Olisi nyt Antti pyytänyt kahville, tykkää se olla aika paljon omissa oloissaan paitsi sitten kun ottaa se kuppia. Mutta semmoisiahan me Suomalaiset ollaan hiljasia selvinpäin monetkin mutta jurrissa vauhti päällä.
Minä tykkäisin seurustella kun vuosia lusin yksin hiljasuudessa en millään jaksa yksin jumittaa. Toki kirjoitellessa ja lukiessa menee aika.
Mikähän tuli Facebookiin Blogistani että on tuloni nousseet ja vauhtini on siinä hurja. Mutta katsoin tulojani ei ollut noussut yhtään tälle kuulle ja päivälle. Luulin kyllä että lyö läpi tekstini ja kirjoitteluni viinapirusta ja hoitopaikoista mitä epäkohtia olen siellä nähnyt ja saanut kokea ihan kauheuksiakin. Tutkivaa journalismiani tehnyt monessa hoitopaikassa ja tutkinut niitä ja saanut kokea kauheuksia ja vääryyttä hoitajilta ja lääkäreiltä. Koskee kaikkia jossain elämänsä vaiheessa tutkimukseni. Siksi olisi hyvä että ottaisivat vaarin kirjoitteluistani etteivät joudu kokemaan samaa kun minä.
Mitenhän Nikinmäen Attendo pärjää on se yksi pahin paikka missä olen ollut olen kirjoitellut sen paikan kauheuksista jo aikasemmin lukekaa. Ihan kauheita sain siellä kokea kun autoin Jammu Siltavuori hirviön pilaamaa Reijoa menin keravalta pyörälläni Reijoa auttelemaan tilasivat minulle poliisit ja ambulanssin ja veivät rautoihin kidutuspaikka Peijaksen rundiin. Eli miettikää miten tommoisia ihmisiä voi olla ja hoitoalalla.
Kiduttavat ihmisiä vaikka pitäisi olla hoitopaikka. Ainakin minua kidutettiin siellä vääriä lääkkeitä yritti yksi sadisti hoitaja työntää minulle. Kuulin että olisi ottanut järkyttävä Johtaja Auli Hofström lopputilin paikasta enkä yhtään ihmettele sitä. Olisiko tekstini alkanut vaikuttamaan ja ihmisten silmät auenneet mitä sielläkin oli. Oli mätänevä Fisteli potilas siellä mätäänsä levitteli kaikilla tuoleilla. Minulla alkoi hakkaamaan verenpaineeni yläpaine 190 ja varmaan mädästä Eskosta johtuvaa menin Korson terveyskeskukseen mittauttamaan paineitani kun soitin sinne sanoi heti mukava hoitaja että olet uskon mies sanoin olevani sanoi hänkin olevan. Siellä paineeni laskivat kummasti.
No antakaas olla kun paineeni olivat katossa tuli Aulin 60 vuotias sekopää akka kuka kehui että hänestä tulee Aulin hammaslääkäri. Muija löi Aulin käskystä minulle hoitotestamentin eteeni miksihän juuri silloin kun sairastelin. Kumma kun lähti mätänevä esko pois talosta laski paineeni hyvälle tasolle mikä minulla on aina ollut ei koskaan koholla. Eli ihan kun olisi ollut tarkoitus minut tappaa siellä aika rankkaa tekstiä mutta en muuta oikein osaa ajatella.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti