perjantai 5. lokakuuta 2018

Pekka oli ehtinyt lähteä kaupungille joten jouduin maksamaan Karille kyydistä 20 euroa pitihän minun ruokaa saada.

Kävin aamusta aikasin katsomassa olisiko Pekka ollut jo tullut ei näkynyt ketään Kirppiskin oli kiinni vielä. No menin myöhemmin Kirppikselle oli tumma Kari ja Joona töissä kysyin Pekkaa sanoivat pojat sen  lähteneen jo parturiin. Ajattelin että mitä nyt teen kun ei ruokaakaan ole minulla kysyin Karilta kyytiä sanoi se paljonko pystyin maksamaan kyydistä sanoin että 20 euroa kävi se sille ja pääsin Kaupungille kaupoilla. Meni paljon rahaa kauppa oli halpa noin 14 euroa ostin munia makkaralenkin sekä leipää ja voita eli kunnon voita ostin myös apteekista asaa verenohnennukseen ja kirjoituspaperia.

Pyysikin Antti kokkimme kylään kahville tarjosi mielenvirkeydeksi Antti kosssua katsottiin myös minulle rakkaista viipurilaisista elokuvaa Antti meni päikkäreille kun tulee kaverinsa Kari iltapäivällä saunomaaan meille, saunaan mikä on ihan ykkösluokkaa. Minä olen arka saunomaan kun viimeksi Hiidenpellossa alkoi kova verenvuotoni nenästäni hiidenpellossa. Sain ekan kerran itse loppumaan vuotoni mutta kun menin syömään seuraavana päivänä alkoi pulppaamaan suuhuni verta että joutuivat tilaamaan ambulanssin paikalle ei tehnyt hiidenpellon hoitaja yhtään mitään vuodolleni eivät roudanneet minua sairaalaan painoi ambulanssin sisar hento valkoinen sieraintani ja hyytyi vuotoni. Tiedän ihan tarkaan miksi nenäni vuosi kuoli hieno mies Mauno koivisto Presidenttimme samaan aikaan. Jokainen voi lukea mitä olen kirjoitellut jo aikasemmin Maunon tutuista miehistä on niistä tarinoitani aikasemmilta tarinoiltani.

Kiva oli katsoa sotapakolaisista elokuvaa Antilla, oli oikein herkkä fiilis kun Anttikin on hieno mies kunnon Kenraali vanhanliiton mies samaa kaliperia kun minäkin ymmäärräme toistemme kunnioituksen ja arvostuksen. Teki pitkästä aikaa hyvää muutama pieni ryyppy ottaa, kun MINUN JUMALANI EI SITÄ MINULTA KIELLÄ KUN TIETÄÄ POIKIENSA HERKKYYDEN. JUOPOTTELU ON MINULLEKKIN PAHASTA MUTTA LÄÄKKEENÄ EN PAHAKSI PANE. KONJAKKINI OTIN NELJÄ SENTTIÄ ENKÄ ENEMPÄÄ TARVINNUT KUN OLI RAHAA EI TARVINNUT MUUTA. NIINKUN LUKENEET TIETÄÄ JEESUSKIN VIINIÄ OPETUSLAPSINEEN MAISTELI. MIKÄ SOPII TOISILLE EI VÄLTTÄMÄTTÄ SOVI TOISILLE. Yrittäkää ymmärtää hyvät ihmiset mitä tarkoitan ja uskon että ymmärrystä löyytyykin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...