Nyt lähden katsomaan koska tulee Pekka pomomme töihin että pääsen sen mukana kaupoille. Sain maksettua vuokran aamusta, hyvä niin on se asia taas tasapainossa.. Ei paljon jää itselle vuokraan maksua kun saan asumistuen siihen menee vaan minulta asumituestani 80 euroa liikaa maksetusta asumistuesta takasin maksua. Jää minulle asumistukea 216,76 euroa joten vuokraan menee minulta 204,24 euroa ei ole se paljon.
Nyt menee vielä pankin lainanlyhennykseen 16 päivä 75 euroa se on yksi rahareikä minulla. Onneksi saan 22 päivä takuueläkkeen 130 euroa se tekee hyvän säväyksen tuloihini. Nyt olen nuukasti että rahani riittävät en pane muuhun kun talon ruokaan rahaa on se 5 euroa päivä 4 kertaa viikossa on ruoka. Se on siis 20 euroa viikko. Hyvä se tekee syödä toivotaan nyt että tulee tukea kelasta asumiskuluhin panin hakemuksen vetämään ei ollut kyllä viellä viimeksi tullut kun kävin Kelan sivulla. Muistaakseni laitoin Kelaan hakemuksen en sossuun kun Kela nykyään maksaa toimeentulotuet.
Kun ovat poikien mukaan antaneet jopa 200 euroakin asunnon laittoon jollekkin olisi se hyvä raha en mitään ostele enään kämppääni pärjään näillä mitä minulla on sänky oli talossa en tarvinnut sitäkään ostaa pöydän olin pakotettu ostamaan ja tuolin en muuta huushollissani tarvitse eilen olisin saanut kahdenistuttavan nahkasen sohvan pojilta mutten viitsinyt sitä ottaa kun katsoin että olisi se ollut turha minulla.
Kohta katsomaan Pekkaa että pääsen kylille sen mukana kaupoille eiköhän se kohta tule töihin.Tänään ei siis ruokailua olekkaan kun tulee kuulemma niin vähän porukkaa töihin. Ei taida tulla kun kirpputorin porukka töihin. Toivotaan että on asiakkaita kirpparillamme on siellä niin laatutavaraa kaikkea hienoa.
Katsotaan nyt jos jonkun ruokapöydän vielä hommaisin ja siihen tuolin. Voisi siinä syödä telkkakin olisi mukava olla muttei ollut kirpiksellämme telkkoja katsoin sieltä niitä. Pienen radion sain sieltä kympillä hommattua se on mukava saan kuunella radiota.
Nyt menee vielä pankin lainanlyhennykseen 16 päivä 75 euroa se on yksi rahareikä minulla. Onneksi saan 22 päivä takuueläkkeen 130 euroa se tekee hyvän säväyksen tuloihini. Nyt olen nuukasti että rahani riittävät en pane muuhun kun talon ruokaan rahaa on se 5 euroa päivä 4 kertaa viikossa on ruoka. Se on siis 20 euroa viikko. Hyvä se tekee syödä toivotaan nyt että tulee tukea kelasta asumiskuluhin panin hakemuksen vetämään ei ollut kyllä viellä viimeksi tullut kun kävin Kelan sivulla. Muistaakseni laitoin Kelaan hakemuksen en sossuun kun Kela nykyään maksaa toimeentulotuet.
Kun ovat poikien mukaan antaneet jopa 200 euroakin asunnon laittoon jollekkin olisi se hyvä raha en mitään ostele enään kämppääni pärjään näillä mitä minulla on sänky oli talossa en tarvinnut sitäkään ostaa pöydän olin pakotettu ostamaan ja tuolin en muuta huushollissani tarvitse eilen olisin saanut kahdenistuttavan nahkasen sohvan pojilta mutten viitsinyt sitä ottaa kun katsoin että olisi se ollut turha minulla.
Kohta katsomaan Pekkaa että pääsen kylille sen mukana kaupoille eiköhän se kohta tule töihin.Tänään ei siis ruokailua olekkaan kun tulee kuulemma niin vähän porukkaa töihin. Ei taida tulla kun kirpputorin porukka töihin. Toivotaan että on asiakkaita kirpparillamme on siellä niin laatutavaraa kaikkea hienoa.
Katsotaan nyt jos jonkun ruokapöydän vielä hommaisin ja siihen tuolin. Voisi siinä syödä telkkakin olisi mukava olla muttei ollut kirpiksellämme telkkoja katsoin sieltä niitä. Pienen radion sain sieltä kympillä hommattua se on mukava saan kuunella radiota.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti