Pimenee ilta kulkumiehen silmät alkavat väsymään pikkuhiljaa. Valvonut olen paljon monena yönä.
Kävin tosiaan lenkillä näin tuolla ison tienristeyksessä kyltin Joulumyyjäisistä Seurojentalolla. Tulin kämpille mutta menin takasin ostin kilon purkin kaverin omatekemää hunajaa sekä Tyrninmarja juomapullon.
Kysyin onko omatekemää se sanoi olevan. Kun taidettiin Arskan kanssa ostaa kaupasta ei ollut se hyvää. Markkinoilla missä otin puukon pois vänskältä. Ostin Jussin Isän veljelle Jaskalle pari pulloa oikein rannikolta tuotetusta tyrnistä.
Tänään on mentävä ajoissa nukkumaan jos selviäisi Lean kanssa kokoukseen. Kun en jaksa lähteä ihan silmät ristissä sinne.
Täytyykin katsoa löydänkö ekan panoni Erja Kososen Eken haudan koneelta, kun kuulin Erjan veljen Upen entiseltä naiskaveerilta että olisi Erja kuollut. Hassua kun meillä Erjankin kanssa kolahti uudelleen vanhempana. Korkkasin Eken Savion kumitehtaan pakauslaatikossa Kotskarin Timon Tunturi mopolla ajoimme sinne.
Siellä rakastelimme oli minulta aamulla polvista nahat irti. Kumma kun toinen nuoruuden rakkauteni.Liikennöitsijä Leevi Saaren tyttö Pia Saari Ukkola. Piian kanssa kolahti kanssa uudestaan vanhempana. Aloimme pitämään yhteyttä kun Seutulassa lusimassa olin. Kävi Piia minua tapaamassakin muutaman kerran. Helvetti Piia sanoi minulle että odottaa minua 9 vuotta mikä vaadittiin minulle tästä hupireissusta. Olin Konnunsuolla lusimassa keittiökongilla avasin suoraan sunnuntain Hesarin tuli siitä suoraan että kone tippunut Seutulan kentällä. Jotain oli Viattomien Lasten päivästä mikä oli Piian päivä.
Luki siinä myös että Tuusulansäästöpankin toimihenkilö. Kundit vissiin näkivät ilmeeni sanoin vaan että taisi mennä minulta vaimoehdokas. No joku sanoi minulle että Piia olisi vihanneksena jossain. No näin vanhanliiton poliisin Kari Liljelundin tuolla joella juteltiin niitä näitä. Kari sairastaa Syöpää toivotaan että pärjäilee. Kun ei minulla koskaan ole sen kanssa vääntöä ollut.
Työtäänhän ne vaan tekee me olimme nuoria hulivilejä jengissä myös tyhmyys tiivistyy. Minä kun viihdyin paremmin linnoissa kun siviilissä, pidimme porukan kurissa ja herran nuhteessa. Oli jo nuorisovankilassa Pamput kun upseereita meille nuorille kavereille. Isoisämme ja Isämme samoissa sodissa olleita. Kolmanteen polveen Isiemme pahat teot sanotaan. Kari sanoi että oikeassa Kaitsu olet oli hän konetta tutkimassa ja Piia kuulemma ryömi sieltä ulos.
Kävin tosiaan lenkillä näin tuolla ison tienristeyksessä kyltin Joulumyyjäisistä Seurojentalolla. Tulin kämpille mutta menin takasin ostin kilon purkin kaverin omatekemää hunajaa sekä Tyrninmarja juomapullon.
Kysyin onko omatekemää se sanoi olevan. Kun taidettiin Arskan kanssa ostaa kaupasta ei ollut se hyvää. Markkinoilla missä otin puukon pois vänskältä. Ostin Jussin Isän veljelle Jaskalle pari pulloa oikein rannikolta tuotetusta tyrnistä.
Tänään on mentävä ajoissa nukkumaan jos selviäisi Lean kanssa kokoukseen. Kun en jaksa lähteä ihan silmät ristissä sinne.
Täytyykin katsoa löydänkö ekan panoni Erja Kososen Eken haudan koneelta, kun kuulin Erjan veljen Upen entiseltä naiskaveerilta että olisi Erja kuollut. Hassua kun meillä Erjankin kanssa kolahti uudelleen vanhempana. Korkkasin Eken Savion kumitehtaan pakauslaatikossa Kotskarin Timon Tunturi mopolla ajoimme sinne.
Siellä rakastelimme oli minulta aamulla polvista nahat irti. Kumma kun toinen nuoruuden rakkauteni.Liikennöitsijä Leevi Saaren tyttö Pia Saari Ukkola. Piian kanssa kolahti kanssa uudestaan vanhempana. Aloimme pitämään yhteyttä kun Seutulassa lusimassa olin. Kävi Piia minua tapaamassakin muutaman kerran. Helvetti Piia sanoi minulle että odottaa minua 9 vuotta mikä vaadittiin minulle tästä hupireissusta. Olin Konnunsuolla lusimassa keittiökongilla avasin suoraan sunnuntain Hesarin tuli siitä suoraan että kone tippunut Seutulan kentällä. Jotain oli Viattomien Lasten päivästä mikä oli Piian päivä.
Luki siinä myös että Tuusulansäästöpankin toimihenkilö. Kundit vissiin näkivät ilmeeni sanoin vaan että taisi mennä minulta vaimoehdokas. No joku sanoi minulle että Piia olisi vihanneksena jossain. No näin vanhanliiton poliisin Kari Liljelundin tuolla joella juteltiin niitä näitä. Kari sairastaa Syöpää toivotaan että pärjäilee. Kun ei minulla koskaan ole sen kanssa vääntöä ollut.
Työtäänhän ne vaan tekee me olimme nuoria hulivilejä jengissä myös tyhmyys tiivistyy. Minä kun viihdyin paremmin linnoissa kun siviilissä, pidimme porukan kurissa ja herran nuhteessa. Oli jo nuorisovankilassa Pamput kun upseereita meille nuorille kavereille. Isoisämme ja Isämme samoissa sodissa olleita. Kolmanteen polveen Isiemme pahat teot sanotaan. Kari sanoi että oikeassa Kaitsu olet oli hän konetta tutkimassa ja Piia kuulemma ryömi sieltä ulos.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti