lauantai 15. joulukuuta 2018

Päiväunet ruokailun jälkeen. Näin unta tai valveunta kun Tenu Jussi teki porukoista tenun juojia.

En kauaa nukkunut vaikka luulin herättyäni että olisin nukkunut tunteja. Kumma kun saan nauraa JUMALAN KANSSA IHMISTEN TYHMYYDELLE. Jussi sanoi että vastaa lasoli kuutta kossua. Pajarin Kimmo Alias Simppakin meinasi sitä juoda kämpilläni, kun annoin sille ja Jussille rahan siihen. Jouduin Jussin saattamaan kotiinsa Kalevaan oksenteli se koko matkan. En sen edes jurrissa huomannut olevan. Peskakin joi tenua huonolla hetkellään kumminkin sai komean leidin itselleen. Peskakin kuoli komea raudoittaja. Jussi meni kihloihin viinanmyyjä Hilkan kanssa kenellä joku saarikin kuulemma on. Helvetti ei Jussi edes sisään sen kämpille päässyt, Molanderin mäessä istui pullo vieressä piharakennuksen edessä sateelta suojassa nuotio siinä.

Kyllä niin kovasti olen ihmetellyt miten joku voi sitä myrkkyä pasuainetta juoda Mustalaisen Gunnarin ihmettelin kun sitä oli juonut jäi epäselväksi joiko sitä vahingossa vai muuten vaan. Onhan siinä kuulemma eetteriä että  kyllä kai se nukuttaa. Gunnarikin otti kerran Ihamäen Villen ainakin mukaansa sanoi minulle että painu sinä Hyvönen helvettiin. No minä en sinne tenun juojana mene jos sinne joudun.

Minulla taisi kerrankin olla viinaa autossani kun Jussi pyysi minun heittävän sen järvenpäähän huoltoasemalle. Katsoin hetken päästä kun myyjä sitä retuutti. Oli se perkele mennyt varastamaan Lasolia. Jos joku täältä itsensä löytää hyvä niin. Minä kirjoitan etunimillä jos arka paikka on jollekkin. Ja kun minulle on tehneet paskaa. Sanoin Jussille kun se perintöjä sai että lainaa minulle enduromoottoripyörä rahat tuon sinulle Mäkimaalle viinaa aina kun haluat.

Ei mitään edesmennyt Meskasen Timppa sitä taisi kusettaa kaiken aikaa. Myi päivällä pimeetä viinaa sille Jussi veljeltään haki perintörahojaan. Kehui vielä Jussi että osti hän hienon auton Meskaselta. Joku raato Bemu oli siellä metsässä. Kerran Jussi olisi päässyt lepsusta jalastaan leikkaukseen Peijakseen. Sanoi lääkäri minulle suoraan kun sanoin ettekö voi viikon pitää sisällä että tenuhöyryt sen päästä lähtee ja sitten operoida. Lääkäri sanoi minulle että älä tuo sitä tänne. Jussi pilkkaa JUMALAA JA MINULLE SELITTÄÄ KUN OLEN LINNOISSA OLLUT  12 KERTAA. JA YLI 60 KERTAA KELLOKOSKELLA HOLISTILOISSA MONESTI JA KATKOILLA. Olin kanssa Suomessa niin toivoton tapaus ettei minulle enään olisi ollut muuta paikkaa kun Kiskon huumevieroitusyksikkö. No nyt mennään näillä pelaa pääni melko hyvin ja kroppa on aika hyvässä iskussa. Kiitos laitoksien meni vaan tämä hupireissuni vähän överiksi. Jussilta sydänkin operoitu lääkkeillä nyt pärjää sitten.

Mutta VIINAPIRU PÄÄSTÄNI KYLLÄ KUOLI VAIKKA OTINKIN POIKIEN LUONA ASUESSANI. PYSTYIN MUUTAKIN TEKEMÄÄN. KUN ON RAHAA EI SILLOIN TEE MINUN MIELI IHMEEMMIN JUODA SAA SALEILLA KÄYDÄ TEATTEREISSA SUN MUUTA MUKAVAA. NYT OLEN TYYTYVÄINEN KUN JUSSI ON PÄÄSSYT PORVOOSEEN VALVOTTUUN PAIKKAAN KIITTÄÄ ETTÄ LOPETTI TUPAKOINNIN JA VIINA EI TAIDA ENÄÄN OTTAA. ÄITINSÄ  ITKI MELKEIN KUN NÄYTTI VERHOJA MITKÄ MENIVÄT TOISEEN KERROKSEENKIN HEIDÄN HIENOSSA ASUNNOSSA MISSÄ ASUIVAT JUSSI ISÄNSÄ JA ÄITINSÄ.MUKAVA PERHE HEILLÄ OLI, ISÄ JA ÄITI KUOLLEET.OLISI JUSSILLA OLLUT TUPAKALLA MATKAA PIHALLE NOIN 1.5 METRIÄ. MUTTEI SITÄKÄÄN TOI TEHNYT. NO JOKU MENEE JALATTOMANA TOISET PÄÄTTÖMÄNÄ TAIVAASEEN. SÄÄLIHÄN SE ON MUTTA TOTTA.
Jatkoa edelliseen osaan koettakaa lukea vaikka hassusti vähän tulee tekstini kun hyppään ja kirjoitan välillä väleihin mutta uskon että mukana pysytte.
En sitten mennyt nyt vaan ihmettelen kun muutakin aloin ajattelemaan ja olin selvänäkin. Löivät Isälleni purkin taskuun ja omaa poikaansa myrkyttämään. Silloin muistui mieleen poliisin sanomat sanat että voi olla kaveri tulevaisuudessa sinulla vaikeuksia kun oli Hangon kunnan lääkärin poika 238 paketti Fiatissani. Terkka jäi ihan pienen lapsensa kanssa ja vaimonsa Ritvan kanssa Villaan tammisaareen. En silloin edes tiennyt että ajamani mesta raaseporissa olikin ihana Monica tulossa aamusta sinne. No helvetti minun elämäni meinannut pari aikuista homoa pilata. Oli autossa Terkan kalliit sukelluslaitteet.

Nyt kolme kertaa vieras kaveri munissani kun annoin sen nukkua autossani. Olisi pitänyt se heti passittaa kävelemään sieltä. En viitsinyt ajamaan lähteä. Joten annoin kaverin nukkua autossani. Oli vaikka mikä dirika ei kenenkään lasta saa homot pilata. Sanoi Kolho niminen homo minulle Huittistenvaravankilassa kun sänkyyni yritti että ovat he kaikki kuuluisat ja rikkaat homoja. No äijä minussa haksahti, otin sen pimeät rahat. Jos olisin ylhäältä saanut tiedon että jatkaa Saasta Sika Homo nuorten poikien vokottelua. Olisin partakoneen terällä leikannut siltä kyrvän juurineen ja työntänyt sille suuhun kun sialle omenan. Älkääkä perkele sanoko että minä olen paha kun tämmöisiä puhun. Voi ainakin jokaisen poikalapsen isä ajatella jos joku saasta homo repii poikanne perseen riekaleiksi niin ettei voi poika enään edes paskalla käydä. Kiitos toivottavasti tajuatte ja Homoilette aikuisten poika kavereittenne kanssa jättäkää poikalapset rauhaan vaikka kuinka rikkaita ja kuuluisia olisitte.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...