Hyvä että helpotti Flunssa jos nyt sitä oli, tuli keltaista räkää ysköksissä. Yskin kunnolla että sain kehkoni puhtaaksi. Tiedä vaikka muuttuisi muuten keuhkokuumeeksi, jos tollaista tulehtunutta keltaista räkää tulee. Nyt on keuhkot kunnossa ei tule räkää.
Helvetti otin kaverilta yhden unilääke Ketipinorin ja itseltäni pari 500 millistä Deprakinea ja yhden Olantsapiiinin. Nukuin jotenkin JUMALAN KANSSA KESKUSTELLEN KOKO YÖN EHKÄ, JOTAIN VALVEUNTA NUKUIN. On vieläkin ihmeellinen olo aina kun nousen sängystä alkaa heti silmät lipsumaan. Nyt piristyi kun aloin kirjoittelemaan.
Pitäisi enemmän alkaa ulkoilemaan, kun olen alkanut jumittamaan sisällä paljon. Ei täällä oikein ole ulkoilumaastoja noita kyläteitä vaan, mitkä eivät oikein innosta lenkkeilyyn. Vieläkun irti olevia koiria näkyy täällä liikkuvan. Tulimme Veli Venäläisen talonmiehemme ja kokkimme kanssa Kaupoilta tuli vastaan kolme isoa koiraa. Yksi oli niitä taistelukoiria yksi Rotweileri ja kolmas joku sekarotuinen pienempi koira.
Venäläinen avasi ikkunan hyppäsi taitelukoira siihen kiltin tuntuinen oli se. Minä en kyllä mene lähellekkään tollaisia Kun Caritan koirien ja kissojen kanssa nukuin sen Ristikivessä olevassa asunnossa. No Carita muutti siihen Hyrylän pääliköitä olevan puutalon mörskään. Mistä Nyysky järjesti meille kolkon kylmän kellari kämpän. Puraisi minua Caritan koira naamasta se on semmoinen asia että jos tuttu koira käy naamaan kiinni käy se kyllä myös lapseen kiinni. Häivyin vittuun siitä kylmästä vanhan puutalon kellari mörskästä. Kun tulin ravintolasta yöllä, makasi joku saatanan mustalainen lattialla ja Nyysky ropasi jotain elegtroniikka romuja muistaakseni. No en ihan tarkkaan muista mitä tapahtui luultavasti Nyysky löi minulta pään auki jollain astalolla varmaan.
Tuli siihen ambulanssi ja poliisit paikalle en tiedä kuka ne tilasi minä en itse varmaan tilannut niitä. En lähtenyt Lanssin mukana tikattavaksi vaan jäin saastoja Huumepellejä ketkä skitsoissaan tekevät mitä vaan. Jäin saastoja tapettavia saatanoita odottamaan ison vaeltaja puukkoni kanssa jos olisivat tulleet yöllä takasin kämpille. Olisihan kyyti ollut saastoille kylmää. Jos vielä olisivat tulleet silmille, nyt olin yöllä siihen valmiina.
Epäilen kyllä miksi minua Nyysky varmaan kopautti. Kun noi pellet laulaa minulle kaikki, kun vähän heitä puhutan. Puhuivat että olisi yksi kaverini ollut yöllä kuvaamassa siellä kämpillä. Kyllä on niin skitsoa porukkaa noi huumepellet. Luulen tietäväni mistä Nyysky olisi saanut päähänsä kaverini kuvaamiset. Kun Keravan huumekämpän haltija sen tiesi. Puhuin myös Nyyskyllä kummisetäni pojan Möttösen Ismon rahojen ruuvailut. Ismo sanoi että olisi tämä saatanan sama paskalössi vienyt siltä tonnikaupalla. En vielä ole ihmeemmin asiaan puuttunut kun en saa selvää miksi Ismo tälläisessä paskalössissä on alkanut pyörimään.
Minultakin alkoivat kiristämään rahaa. Tuli yksi Kemin poika tämän lössin hyväksi käyttämä varmaan selittämään minulle toisen saatanan lommoposken kanssa Prisman edessä että olen sakkoa velkaa kun oli huudellut tämän huumekämpän vissiin omistajan samassa talossa olevassa kirpputorissa näistä huume hemmoista. No tuli kaveri selittämään että sakkoa hänelle 700 euroa ja että olisin pöydältään vienyt rahaa ja jokun kellon.
Ja että käsky tuli kuulemma isolta mieheltä. Yhdelle isolle miehelle annoin 800 euroa mutta en muuten olisi heille mitään antanut olisin voinut heidät saada kuseen kiristyksestä. Mutta olivat käyneet pelästyttämässä yhden Rotan Harrin kuka yhtenä tilinsiiroilla oli Isäni perintörahoja vieneet. Isäni teki arvokasta duunia ollen oman pienen telkkahuoltomme ohella Suojakotiyhdistyksessa ilmasena valvojana. Lukekaa aikasempia tarinoitani olen siellä kirjoitellut enemmän asioista.
Panin tämän paskalössin raitistuttamiseen Tädiltäni jääneet perintörahat luulin että saamme omiamme politikkaankin mutta haksahdin täysin paskaan huumepellejä olivatkin koko paska sakki. Hävisi minulta kaksi kallista hienoa pyörää Kemin kaverille ostin lahjaksi hienon tabletin. Olin niin iloinen kun näin hienon miehen tarkkiksenkin opettajan vaimoineen Heikki Saastamoisen. Heikki melko ainoita kuka on mina puolustanut. Tämä toinen sekopää nisti siinä prisman aukiolla huusi että olenko joku vasikka saatanan saastat kun eivät tiedä miten se korvaani kalskahtaa.
Linnoissa ollessani ei kukaan edes uskaltanut ajatella vasikoita. Selitti vielä pelle että hän meni vissiin jostain päiväkodin luukusta sisään vissiin varkaisiin. Lukekaa saatanan pöllöt Omertan Laista ei vaikenemisen laki. Sekä raamattua mitä Juudas Iskarioit teki. Pani Kemin poika hienon tabletin menemään ja varmaan arvaatte mihin se meni. Eli kaikki työni heidän kanssaan meni hukkaan. Ymmärrän kyllä ettei kotonakaan jakseta tämmöisiä pitää. Mutta Papa Kaitsu silti kaikesta huolimatta heitä rakastaa. Parastanne vaan tahdon ymmärrän kyllä huumekoukun. Minulla ollut viina niin paha piru. Mutta jotain hyötyä on ollut myös hupituomiostani mitä en tunne tehneeni. Ja olisi siinä pitänyt ottaa huomioon monta seikkaa mitkä nyt jäivät siitä asiasta pois.
Helvetti otin kaverilta yhden unilääke Ketipinorin ja itseltäni pari 500 millistä Deprakinea ja yhden Olantsapiiinin. Nukuin jotenkin JUMALAN KANSSA KESKUSTELLEN KOKO YÖN EHKÄ, JOTAIN VALVEUNTA NUKUIN. On vieläkin ihmeellinen olo aina kun nousen sängystä alkaa heti silmät lipsumaan. Nyt piristyi kun aloin kirjoittelemaan.
Pitäisi enemmän alkaa ulkoilemaan, kun olen alkanut jumittamaan sisällä paljon. Ei täällä oikein ole ulkoilumaastoja noita kyläteitä vaan, mitkä eivät oikein innosta lenkkeilyyn. Vieläkun irti olevia koiria näkyy täällä liikkuvan. Tulimme Veli Venäläisen talonmiehemme ja kokkimme kanssa Kaupoilta tuli vastaan kolme isoa koiraa. Yksi oli niitä taistelukoiria yksi Rotweileri ja kolmas joku sekarotuinen pienempi koira.
Venäläinen avasi ikkunan hyppäsi taitelukoira siihen kiltin tuntuinen oli se. Minä en kyllä mene lähellekkään tollaisia Kun Caritan koirien ja kissojen kanssa nukuin sen Ristikivessä olevassa asunnossa. No Carita muutti siihen Hyrylän pääliköitä olevan puutalon mörskään. Mistä Nyysky järjesti meille kolkon kylmän kellari kämpän. Puraisi minua Caritan koira naamasta se on semmoinen asia että jos tuttu koira käy naamaan kiinni käy se kyllä myös lapseen kiinni. Häivyin vittuun siitä kylmästä vanhan puutalon kellari mörskästä. Kun tulin ravintolasta yöllä, makasi joku saatanan mustalainen lattialla ja Nyysky ropasi jotain elegtroniikka romuja muistaakseni. No en ihan tarkkaan muista mitä tapahtui luultavasti Nyysky löi minulta pään auki jollain astalolla varmaan.
Tuli siihen ambulanssi ja poliisit paikalle en tiedä kuka ne tilasi minä en itse varmaan tilannut niitä. En lähtenyt Lanssin mukana tikattavaksi vaan jäin saastoja Huumepellejä ketkä skitsoissaan tekevät mitä vaan. Jäin saastoja tapettavia saatanoita odottamaan ison vaeltaja puukkoni kanssa jos olisivat tulleet yöllä takasin kämpille. Olisihan kyyti ollut saastoille kylmää. Jos vielä olisivat tulleet silmille, nyt olin yöllä siihen valmiina.
Epäilen kyllä miksi minua Nyysky varmaan kopautti. Kun noi pellet laulaa minulle kaikki, kun vähän heitä puhutan. Puhuivat että olisi yksi kaverini ollut yöllä kuvaamassa siellä kämpillä. Kyllä on niin skitsoa porukkaa noi huumepellet. Luulen tietäväni mistä Nyysky olisi saanut päähänsä kaverini kuvaamiset. Kun Keravan huumekämpän haltija sen tiesi. Puhuin myös Nyyskyllä kummisetäni pojan Möttösen Ismon rahojen ruuvailut. Ismo sanoi että olisi tämä saatanan sama paskalössi vienyt siltä tonnikaupalla. En vielä ole ihmeemmin asiaan puuttunut kun en saa selvää miksi Ismo tälläisessä paskalössissä on alkanut pyörimään.
Minultakin alkoivat kiristämään rahaa. Tuli yksi Kemin poika tämän lössin hyväksi käyttämä varmaan selittämään minulle toisen saatanan lommoposken kanssa Prisman edessä että olen sakkoa velkaa kun oli huudellut tämän huumekämpän vissiin omistajan samassa talossa olevassa kirpputorissa näistä huume hemmoista. No tuli kaveri selittämään että sakkoa hänelle 700 euroa ja että olisin pöydältään vienyt rahaa ja jokun kellon.
Ja että käsky tuli kuulemma isolta mieheltä. Yhdelle isolle miehelle annoin 800 euroa mutta en muuten olisi heille mitään antanut olisin voinut heidät saada kuseen kiristyksestä. Mutta olivat käyneet pelästyttämässä yhden Rotan Harrin kuka yhtenä tilinsiiroilla oli Isäni perintörahoja vieneet. Isäni teki arvokasta duunia ollen oman pienen telkkahuoltomme ohella Suojakotiyhdistyksessa ilmasena valvojana. Lukekaa aikasempia tarinoitani olen siellä kirjoitellut enemmän asioista.
Panin tämän paskalössin raitistuttamiseen Tädiltäni jääneet perintörahat luulin että saamme omiamme politikkaankin mutta haksahdin täysin paskaan huumepellejä olivatkin koko paska sakki. Hävisi minulta kaksi kallista hienoa pyörää Kemin kaverille ostin lahjaksi hienon tabletin. Olin niin iloinen kun näin hienon miehen tarkkiksenkin opettajan vaimoineen Heikki Saastamoisen. Heikki melko ainoita kuka on mina puolustanut. Tämä toinen sekopää nisti siinä prisman aukiolla huusi että olenko joku vasikka saatanan saastat kun eivät tiedä miten se korvaani kalskahtaa.
Linnoissa ollessani ei kukaan edes uskaltanut ajatella vasikoita. Selitti vielä pelle että hän meni vissiin jostain päiväkodin luukusta sisään vissiin varkaisiin. Lukekaa saatanan pöllöt Omertan Laista ei vaikenemisen laki. Sekä raamattua mitä Juudas Iskarioit teki. Pani Kemin poika hienon tabletin menemään ja varmaan arvaatte mihin se meni. Eli kaikki työni heidän kanssaan meni hukkaan. Ymmärrän kyllä ettei kotonakaan jakseta tämmöisiä pitää. Mutta Papa Kaitsu silti kaikesta huolimatta heitä rakastaa. Parastanne vaan tahdon ymmärrän kyllä huumekoukun. Minulla ollut viina niin paha piru. Mutta jotain hyötyä on ollut myös hupituomiostani mitä en tunne tehneeni. Ja olisi siinä pitänyt ottaa huomioon monta seikkaa mitkä nyt jäivät siitä asiasta pois.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti