perjantai 14. joulukuuta 2018

Tarinoita vielä tälle päivälle. Väsyneen kulkumiehen mietteitä.

Iltapäivää lukijani jos niitä nyt on. Kävin kirppiksellämme paakelssi kahvilla, kun on siellä aina viimesen päälle paakelssit. Pelästyin kun näin ennen kirppikselle menoa Kaverini istumassa pipo päässä pihalle. Joku auto sen kyytiin otti, pelkään aina kun se lähtee johonkin kun melkein aina on ryyppy maistunut sille. Oli kaverini tullut sillävälin kun kirppiksellä olin. Oli se lämmittänyt tummalle kaverille saunan näki se olevan saunassamme. Hienoa on taas rauha talossa mikä on minulle niin tärkeää. Ei kukaan katselisi minuakaan jos jurrissa pörräisin pitkin taloa.

Minulle riitti viimekerta kyllä kun kaverin kaveri toi meille kaksi pulloa Vodkaa. Ja kyllä huomasi seuraavana aamuna sitä juoneensa. Konjakin osaan ottaa neljä senttiä, vihreä tee 40 asteinen vesi hunajalla on se sopiva lääke. Menee kyllä sitäkin helposti pullo kun yksin on, eikä muuta ole kun pullo.

En kestä selvinpäin juoppojen örvellystä ollenkaan. Mutta kun otan itsekkin on silloin melko samalla aaltopituudella ei silloin huomaa toisen örvellystä. Kun tosiaan on itse samanlainen örveltäjä.

Kummasti on ISI JUMALA MINUA PUHUTTANUT ÖISIN. Olen nukkunut kun valveunta silloin. Tänään täytyy yrittää unta aikasemmin ettei taas mene koko huominen päivä plörinäksi.

Menin tossa yksi ilta nukkumaan jo kello 22 aikoihin, ja seuraavana päivänä oli fiilis heti paljon parempi. Vaikka sanotaankin ettei yhden yön paremmin nukkuminen vielä auta.

Ostamallani kahvakuulalla olen pientä treeniä alkanut tekemään. On vaan ollut niin klesa olo ettei ole vielä jaksanut superina tehdä liikkeitä. Mutta katsotaan nyt jatkossa, enköhän ala kohta tosissani sillä treenaamaan. On minulle fyysinen rasitus ihan kaikki kaikessa. Ei tarvitse unilääkkeitä eikä muutakaan. Kun sanotaan että fyysinen ja psyykkinen vointi kulkee käsikädessä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...