perjantai 28. joulukuuta 2018

Väsy painaa jo silmiäni. Käyn tämän jälkeen nukkumaan.

Olen ollut kumman väsynyt koko päivän, ehkä juomastan konjakista. Hupeni sitä koko pullo en ollut juovuksissa, siitä ollenkaan on Konjakki niin hyvää lääke minulle ainakin. Meinaan tästä eteenpäin sitä lääkkeenä käyttää. Join Sorpusta kun joutui sitä ehkä muuutkin juomaan. Ehkö se toisille käy minulle ei vaan käynyt ollenkaan. Kai sitä muutakin olisi saanut.

Nyt sänkyyn ja aikasin huomenna ylös ja lenkille. HYVÄT LUKIJANI JA HERRAN SIUNAUSTA TEILLE.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...