tiistai 19. maaliskuuta 2019

Sain äsken koneeni 19,3, 2019 kello 9,00, Nyt laitan taas tekstejäni maailmalle. Ilman nimiä kumminkin etteivät taas pääse estämään kirjoitteluani.

Oli lääkäri suostunut koneeni minulle luovuttamaan tänään minulle 19,3,2019 kello 9,00. Hyvä niin onhan tämä koneeni minulle henkireikä maailmalle.

Pääsen kirjoittelemaan ympäri maailman, käyntejä on ainakin paljon minulla. Kai siellä on myös lukijoitakin paljon.

On hyvä kun pääsen talon verkolla käyttämään konettani, ei mene siis saldoa minulta ollenkaan. En sitten tiedä kun lähden täältä miten saan taas mokkulani Sim kortille ladattua saldoa.

Lähti toi Hallinto-Oikeuden vastaselvityspyyntöni kumminkin ennen kun sain tiedon koneeni palautuksesta. En olisi laittanut muuten koko selvityspyyntöä menemään, vaan olisin ollut tyytyväinen hoitajan ja lääkärin päätökseen koneeni palautuksesta.

Nyt täytyy saada taas paljon lukijoita Blogilleni. Nyt lähden keittiölle katsomaan onko yhtään aamusta jäänyt kahvia jäljelle, jos ei sitten juon kamomillateen hunajalla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...