keskiviikko 3. huhtikuuta 2019

Huono homma kun en löydä oikein muuta kanavaa radiostasni kun uskovaisen Patmos kanavan. Ei jaksaisi aina pelkkää herran julistusta.

Tulee taas yhtä julistusta radiosta mitä en välitä jatkuvasti kuunnella. On noi saarnaajat niin samanlaisia, yhtä hurmosta yrittävät saada päälle ihmisissä.

Minä uskon omalla tavallani JUMALAAN EN TARVITSE SIIHEN MITÄÄN HURMOSTA. Tuttuni taas vänkäsi eilen kanssani. Nyt onkin ollut sieltä hiljaista on se taas kypsynyt minuun.

On ruoka seuraavaksi sitten onkin töihin lähtö sen jälkeen, vartin päästä on ruoka tulisi nyt hyvä ruoka. Pari tuntia on sitten taas töitä mikä menee äkkiä saan siitä päivälle 2,30 euroa tunti. Tekee se ihan hyvin kuussa saa sillä ostoja.

Huutaa saarnaaja hullun lailla Patmos kanavalla radiossa. Ihan sekopäitä toiset saarnaajat huutoa ja hurmosta, jatkuvasti nyt onneksi loppui sekopään saarna.

Eipä tollaista oikein jaksaisi kuunnella, pelkkää sekoilua hurmosta yrittävät saada ihmisiin, nyt tuleekin jotain keveyttä musiikkia hengellistä tosin. Minä nyt kuuntelen mitä musiikkia vaan heviäkin. Nyt lähden vessan kautta syömään keittiölle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa meni taas t...